Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی پروتکل های مسیر یابی برای شبکه سیار موردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی پروتکل های مسیر یابی برای شبکه سیار موردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Information and Communication Technology Research
سال انتشار
2011
کد محصول
1000715
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
514 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مسیر یابی یک موضوع چالش برانگیز در شبکه سیار موردی به حساب می آید . نگرانی در مورد راه حل های مختلف مسیر یابی گزارش شده است . در این قالب فقط یک سری راه حل های پیشنهاد شده محدود بطور عادی ارزیابی می گردند و توجه کمی برای یاداوری تعدادی از الگو های دیگر صرف شده است . مشارکت این مقاله این است تا اکثر پروتکل های مسیر یابی را به صورت انتقادی تحلیل نماید که در مطالب در دسترس گزارش  می شوند . این موضوع در داشتن درک گسترده تر از حوزه مشکل کمک خواهد کرد و همچنین می توان برای توسعه استفاده نمود یا تعدادی از الگو های پیشنهادی از قبل توسعه داده شده را مطرح نمود .

1-مقدمه

شبکه سیار موردی در کاربرد های نظیر ریکاوری حادثه و محاسبه همکارانه توزیع شده توسعه می یابد که در انجا مسیر ها عمدتا مولتی هاپ بوده  ( انعکاس یا انکسار امواج رادیویی مابین زمین و یونیسفر ) و میزبان های شبکه از طریق امواج رادیویی بسته اطلاعات ارتباط برقرار می کنند . مسیر یابی یکی از موضوعات چالش برانگیز در شبکه سیار موردی می باشد . پروتکل های موجود برای شبکه سیار موردی را می توان  به طور معمول بر طبق انواع پروتکل های پیش گستر و واکنشی دسته بندی نمود . این یک سند معروف است که اکثر این پروتکل ها از ضعف های معین برخوردارند . غالبا مشکل اصلی شامل محدودیت می باشد: اکثر پروتکل های شناخته شده در این حوزه به سناریوخاصی محدود می شوند برای مثال به خوبی در تمامی محیط ها اجراء نمی شوند ؛ نبود مطالعات تحلیلی : کار ناکافی برای ارزیابی عملکرد اشان با توجه به دیگر تکنیک ها از انواع مشابه انجام گرفته اند . علاوه بر این ، الگو های پیشنهادی بر مسیریابی بدون بررسی تاثیرات اشان در دیگر موضوعات مربوطه مسیریابی تمرکز می کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



MANET; Routing Protocols
MAODDP
On-Demand Routing
Tables Driven Routing
Hybrid Routing

ثبت سفارش جدید