Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پردازش پایگاه داده ها و مقایسه بین روش های داده کاوی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پردازش پایگاه داده ها و مقایسه بین روش های داده کاوی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal on New Computer Architectures and Their Applications
سال انتشار
2011
کد محصول
1000717
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
374 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پردازش پایگاه داده ها در بهره برداری از مصرف حافظه بسیار حایز اهمیت می باشد ، متراکم سازی یکی از ابزار پیش پردازش ضروری برای کاستن از حافظه مورد نیاز برای ذخیره کردن و بارگذاری داده ها به منظور پردازش می باشد ، روش متراکم سازی ارایه شه در این مقاله از طریق بکارگیری مثال های پیشنهاد شده مورد تست قرار گرفت  تا تاثیر تکرار در پایگاه داده ها و همچنین اندازه پایگاه داده ها را نشان بدهد و نتایج مشخص نمودند که هر وقت تکرار ذافزایش یافته است ، نسیت متراکم سازی افزایش خواهد یافت . متراکم  سازی یکی از فعالیت های مهم برای پیش پردازش داده ها قبل از اجرای داده کاوی می باشد . روش های داده کاوی نظیر Na¨ıve     Bayes ، نزدیکترین همسایه   و درختان تصمیم گیری مورد تست قرار می گیرند . اجرای سه روش نشان داد که روش Naïve Bayes به طور موثری درزمانی استفاده می شود که نشانه های داده ها دسته بندی می شوند و ان روش را می توان به طور موفقیت آمیزی در یادگیری ماشینی استفاده نمود . روش Nearest neighbor در زمانی بسیار مناسب می باشد که نشانه های داده ها دایمی هستند یا دسته بندی می شوند . درختان تصمیم گیری سومین روشی می باشد که مورد تست قرار گرفت و این روش یک روش پیشگویانه ساده می باشد که از طریق بکارگیری روش های ساده قاعده در دسته بندی داده ها اجراء گردید . موفقیت اجرای داده کاوی به کامل بودن پایگاه داده ها بستگی دارد که از طریق مخزن های داده ها نشان داده شدند که بایستی از طریق بکارگیری مشخصه های مهم مخزن داده ها سازماندهی گردند .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مخزن داده ها

3- مدیریت پایگاه داده ها

4- پیش پردازش پایگاه داده ها

5- فناوری داده کاوی

6- داده کاوی

7-دسته بندی های پایگاه دادها

8- نتیجه گیری ها 

1-مقدمه

استخراج اطلاعات حیاتی و غیر بدیهی از مقدار زیاد داده که برای جمع اوری در چندین حوزه مختلف علوم ، کسب و کار و مهندسی امکان پذیر می باشد ، داده کاوی (DM) نامیده می شود. داده کاوی بخشی از چارچوب بزرگ تر می باشد که به کشف دانش در پایگاه داده ها (KDD) الشاره می کند ؛ این حوزه یک فرآیند پیچیده را از آماده سازی دانش گرفته تا مدل سازی ان را پوشش می دهدذ . متراگکم سازی داده ها یکی از روش های اماده سازی ها می باشد که برای متراکم سازی مقدار زیادی از پایگاه داده ها مورد نیاز هستند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Data mining
Preprocessing
Nearest Neighbour
Na¨ıve Bayes
Decision tree

ثبت سفارش جدید