Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " تحقیق در مودر اعتماد سازی و ارزش استنتاج شده از این اعتماد سازی در تجارت الکترونیکی C2C " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحقیق در مودر اعتماد سازی و ارزش استنتاج شده از این اعتماد سازی در تجارت الکترونیکی C2C
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ournal of Global Business Management
سال انتشار
2010
کد محصول
1000728
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
203 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یکی از فاکتور های تاثیر گذار بر تصمیم مشتری برای خرید اینترنتی چیزی نیست جزء اعتماد . مشتریان در تجارت الکترونیکی C2C  هم با فروشنده و هم با تهیه کننده پلت فرم قبل از انجام تراکنش در تعامل هستند. هدف این تحقیق این است تا رویکرد اعتماد سازی ارزش ناشی از اعتماد و تفاوت بین اعتماد به فروشندگان و تهیه کنندگان پلت فرم را مشخص سازد . نتایج نشان می دهند که فاکتور های اصلی تاثیر گذار بر فروشندگان و تهیه کنندگان پلت فرم عبارتند از تجربه فعل و انفعال با فروشندگان و شهرت تهیه کننده پلت فرم .

1-مقدمه

این تحقیق به طور قابل توجهی مشخص می سازد که تجربه تعامل با فروشندگان تاثیر مثبتی بر اعتماد تهیه کنندگان پلت فرم دارد و اعتماد به فروشندگان می توان بر ارزش تهیه کنندگان پلت فرم تاثیر بگذارد. این دویافته نشان می دهند که تهیه کنندگان پلت فرم در مورد اهمیت ایجاد یک مکانیزم خوب برای تعامل و خلق ارزش از طریق افزایش اعتماد در فروشندگان تفکر دوباره ای  می کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید