Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " فرصت های موجود برای نیروگاه های برق مجازی در بازار انرژی، یک دیدگاه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرصت های موجود برای نیروگاه های برق مجازی در بازار انرژی، یک دیدگاه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Clean Electrical Power
سال انتشار
2009
کد محصول
1000731
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سهم ژنراتور توزیع شده (DG) درتولید سیستم انرژی به طور فزاینده ای رشد کرده است. به دلیل اثرات DG بر عملیات فنی شبکه و نیز در نظر گرفتن گسترش سریع بازار انرژی برق در سراسر جهان، ضروری است تا درباره هر دو بعد عملیات و راه اندازی شبکه و نیز تراکنش های بازار در عملکرد DG اندیشیده شود. از طریق مفهوم نیروگاه برق مجازی (VPP) (انبوهی از منابع انرژی توزیع شده که با سیستم مدیریت غیرمتمرکز انرژی ارتباط دارد)، بعد فنی بهره برداری پوشش داده خواهد شد و شرکت DG در بازار انرژی برق تسهیل خواهد گردید. این مقاله به ابعاد بازار عملکرد و بهره برداری DG می پردازد. یک چارچوب کلی برای آینده VPP مورد بحث قرار می گیرد که می تواند فناوری های گوناگون DG در هر دو شبکه توزیع ولتاژ پایین و متوسط را در بر بگیرد. تراکنش های بازار جدید در سطح توزیع، بازار کمپانی توزیع (DisCo) که در آن هم انرژی و هم خدمات کمکی را می توان داد و ستد نمود، توضیح داده می شود و شرکت VPP هم در DisCo و هم در بازار عمده فروش مورد بررسی قرار می گیرد. به علاوه، توان مبادله بین بازار عمده و بازار DisCo به طور مختصر توضیح داده می شود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-شکل گیری VPP در آینده

3- VPP در بازار انرژی

4-نتیجه گیری

1-مقدمه

به دلیل چند قانون حمایت کننده در سراسر جهان، نفوذ DG در سیستم انرژی برق در آینده بسیار افزایش خواهد یافت. این پیشامد مستلزم تغییراتی در مدیریت و کنترل استراتژی های سیستم است. در یک سیستم قدرتی با نفوذ بالای DG، انتظار می رود که VPPها در کار کنترل سیستم شرکت نمایند. به علاوه، آنها باید شرکت در بازارهای قدرت (انرژی برق) را در نظر داشته باشند. جدا از مزایای فنی VPP، برنامه ریزی و نظارت بر بهره برداری از منابع انرژی توزیع شده، این از نقطه نظر تراکنش های بازار انرژی بسیار سودمند است. همکاری VPP در بازار انرژی می تواند به طور موثری DG را با بازار قدرت و انرژی روبه رو سازد. این امر، استفاده موثر از قابلیت های DG ها و نیز توانایی آنها برای تامین انرژی و خدمات مربوطه را در یک محیط رقابتی، امکان پذیر می سازد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Distributed Generator
Virtual Power Plant

ثبت سفارش جدید