Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پروتکل های مسیریابی مربوط به حفظ پوشش دهی برای شبکه های سنسور بی سیم به طور تصادفی توزیع شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتکل های مسیریابی مربوط به حفظ پوشش دهی برای شبکه های سنسور بی سیم به طور تصادفی توزیع شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON WIRELESS COMMUNICATIONS
سال انتشار
2007
کد محصول
1000738
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
801 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پوشش دهی دریافت ( sensing coverage) مسئله مهمی برای شبکه های سنسوری است زیرا به عنوان یکی از معیارهای بسیار مهم عملکرد ارائه شده از سوی یک شبکه سنسور به شمار می رود. طراحی یک پروتکل مسیریابی معمولا مستقل از مسئله پوشش دهی دریافت است. از آنجایی که برخی گره ها ممکن است بعد از اینکه منبع انرژی خود را مصرف کردند، نامعتبر شوند، پوشش دهی دریافتی ممکن به تدریج با گذشت زمان افت می کند. پروتکل های مسیریابی مختلف می توانند توزیع های مختلفی از اتلاف انرژی در بین گره ها را موجب شوند و از این رو بعد از اینکه برخی گره ها از کار افتادند، تغییرات مختلفی را در توپولوژی شبکه سبب شوند. این نشان می دهد که  در صورتی که برخی گره ها دیگر موجود نباشند، پروتکل های مختلف مسیریابی به پوشش دهی دریافتی مختلفی می انجامد. با در نظر گرفتن تاثیر بر پوشش دهی دریافت یک شبکه، ما پروتکل های مسیریابی حفظ پوشش دهی را ارائه کرده ایم که از روی پروتکل های مسیریابی گرید مجازی و LEACH برداشته و اصلاح شده اند. این پروتکل های پیشنهادی اصولا می توانند عملکرد پوشش دهی دریافت را بهبود بخشد. بر اساس نتایج شبیه سازی،  افت پوشش دهی دریافت مربوط به پروتکل های حفظ پوشش دهی، کندتر از افت دیگر پروتکل های مبنا است. برای مدت زمان حفظ پوشش دهی شبکه بیش از 50%، بهره 20% در کل پوشش دهی دریافت را می توان با استفاده از پروتکل های حفظ پوشش دهی به دست آورد.

1-مقدمه

شبکه های سنسور بی سیم (WSNs) در سالهای اخیر به طور گسترده مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته اند. برخی از مسائل بنیادی دخیل در شبکه های سنسور شامل گسترش (صف آرایی) گره، مدیریت توان، مسیریابی پیغام، قرارگیری گره و پوشش دهی دریافت  است. پوشش دهی دریافت فاکتور مهمی برای یک WSN است، زیرا یکی از معیارهای مهم عملکرد یا کیفیت خدمات ارائه شده از سوی یک شبکه سنسور است. پوشش دهی دریافتی ممکن قویا به گسترش و صف آرایی گره ها یعنی توپولوژی شبکه مرتبط است. به علاوه از آنجایی که برخی گره ها ممکن است بعد از مصرف منبع انرژی شان نامعتبر شوند، پوشش دهی دریافت  ممکن به تدریج با گذشت زمان  تنزل می یابد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cross-layer
routing
sensing coverage
wireless sensor network (WSN)

ثبت سفارش جدید