Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " فرآیند سیاست گزاری امنیتی در چارچوب شش سیگما " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرآیند سیاست گزاری امنیتی در چارچوب شش سیگما
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Information Security
سال انتشار
2012
کد محصول
1000758
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
441 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله یک فرآیند مدیریت را برای سیاست گزاری های امنیتی زمان واقعی  و سازگار در چارچوب شش سیگما () ارائه می دهد. یک چالش اصلی برای ایجاد یک فرآیند مدیریتی، تلفیق مدل های مربوط به فرآیندهای صنعتی معروف است. یکی از پرکاربردترین مدلهای فرآیند صنعتی، شش سیگما است که یک مدل مدیریت تجاری است و در آن نیازهای مشتری محور در دیدگاه داده های تجاری مطرح می شود تا یک سیستم موثر را ایجاد نماید. سیاست گزاری امنیتی و فرآیند مدیریتی مطرح شده در این مقاله برپایه مدل شش سیگما است و روشی را برای تطبیق اهداف امنیتی و مدیریت خطر یک سرویس محاسبه گر ارائه می دهد. با رسمی کردن یک فرآیند سیاست گزاری امنیتی بصورت یک مدل فرآیند صنعتی، سازگارپذیری این مدل برای ابزار صنعتی موجود یکدست بوده و ریسک مشخصی را براساس چارچوب تصمیم گیری سیاست مطرح می کند. بخصوص این مقاله ابزار و روشهای لازم برای ترسیم روش شناسی DMAIC  (Define-Measure-Analyze-Improve-Control ) شش سیگما را در سیاست گزاری امنیتی ارائه می دهد.

1-مقدمه

یک فرآیند سیاست گزاری امنیتی برای تصحیح سیاست های موجود یا سیاست گزاری های جدید وقتی که تهدیدات و سرویس های محاسبه گر (computing service) رخ می نمایند، لازم است. فرآیند سیاست گزاری امنیتی بینشی را نسبت به کمی سازی و تعیین میزان خطر به دست می دهد. در سطح بالای مدیریت که در آن تصمیم گیری های مخاطره آمیز لازم است، با تغییر تهدیدات، این فرآیند راهی را برای مدیریت خطر فراهم می کند. همواره به جلب اعتماد مشتری برای یک سرویس کامپیوتری موفق نیاز است. یک معیار از ایجاد یک سیاست امنیتی موثر، ارزیابی خطر است. در این مقاله ما مدلهای تکوین سیاست موجود را بررسی می کنیم و مدل خود را برپایه شش سیگما و با کمی سازی فاکتورهای ریسک مطرح می کنیم. ما ادعا می کنیم که تهدیدات، دلالت خاصی بر سیاست هایی دارند که اقدامات متقابل در برابر تهدیدات را تشکیل می دهند. بنابراین کارامدی سیاست های امنیتی را باید در مقابل تهدیدات مدلسازی شده و تحلیل شده در سیستم مدیریتی سیاست امنیتی، برآورد نمود. با تحول و تکامل تهدیدات، پس سیاست های امنیتی لازم هستند چرا که همبستگی مستقیمی بین تهدیدات و سیاست امنیتی وجود دارد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Security Management
Security Process
Policy
Threat
Six Sigma

ثبت سفارش جدید