Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تاثیر استراتژی کسب و کار در مدیریت دارایی پروژه و موفقیت آن-چهارچوب مفهومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر استراتژی کسب و کار در مدیریت دارایی پروژه و موفقیت آن-چهارچوب مفهومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Project Management
سال انتشار
2010
کد محصول
1000784
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
343 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شرکت ها با اجرای استراتژی ها بجای تدوین آنها با مشکلات بیشتری مواجه اند. از اینرو ، این مقاله رابطه بین استراتژی کسب و کار ، مدیریت دارایی پروژه و موفقیت کسب و کار را می سنجد تا شکاف بین تدوین استراتژی و اجراء را ببندد. تحقیق جدید تر ، بعضی از اسناد پشتیبانی کننده از رابطه مثبت بین مفاهیم جدا شده را یافته است اما تاکنون در اینجا چهارچوب پیوسته و درست پوشش دهنده کل چرخه از استراتژی تا موفقیت وجود ندارد. از اینرو ، تحقیق موجود در زمینه مدیریت دارایی پروژه از طریق مفهوم جهت گیری استراتژیک توسعه یافت. بر اساس بازنگری مطالب گذشته ، مدل مفهومی جامع بررسی کننده سمت گیری های استراتزیک ، ساختار بندی دارایی پروژه ، موفقیت دارایی پروژه و موفقیت کسب و کار توسعه یافت.  این مدل را می توان برای تحقیق تجربی آتی در تاثیر بر استراتژی در مدیریت دارایی پروژه و موفقیتش استفاده نمود. علاوه بر این ، مدل را می توان به سادگی توسعه داد برای مثال از طریق فاکتور های محتوایی.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-تاثیر موفقیت دارایی پروژه در موفقیت کسب و کار

3-تاثیر ساختار بندی دارایی پروژه در موفقیت دارایی پروژه

4-تاثیر جهت گیری استراتژیک

5-نتیجه گیری و بحث

1-مقدمه

مطابق با نظر مانکینز و استیل (2005)  ، شرکت ها فقط 63 درصد از ارزش بالقوه استراتژی هایشان را می شناسند و جانسون (2004) گزارش می دهد که 66 درصد از استراتژی صنفی هرگز اجراء نمی گردد. اما همانطوری که هربینیاک (2006) بیان می کند ، بسیار دشوار است تا کار استراتزی را بجای ساخت استرتژی انجام دهیم. این در جایی است که مدیر یا دارایی پروژه نقش ایفائ می نماید. شنهار و همکارانش (2001) تاکید نمودند که پروژه ها و بویژه دارایی های پروژه به عنوان تسلیحات استراتژیک قدرتمند می باشند زیرا آنها را می توان به عنوان اجزای اصلی در اجرای استراتژی مورد نظر مورد توجه قرار داد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Project portfolio management
Strategic orientation
Strategy implementation
Project portfolio

ثبت سفارش جدید