Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " توسعه های اخیر در سازمان های پروژه محور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه های اخیر در سازمان های پروژه محور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Project Management
سال انتشار
2007
کد محصول
1000788
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
513 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سازمان های پروژه محور (PBO) به انواع فرم های سازمانی اشاره دارند که خلق سیستم های موقتی برای عملکرد وظایف پروژه را شامل می شوند.  اخیراً ، سازمان های پروژه محور به توجه افزایش یافته در سال های اخیر به عنوان فرم سازمانی در حال ظهور رسیده اند.

مطالعات اخیر ثابت کرده اند که سازمان های پروژه محور بالغ نیاز دارند تا رویکرد های یکپارچه کننده را بپذیرند که ساختار های پایدار ، تحویل استراتژی و یکپارچه سازی دانش را میسر خواهن ساخت.  از اینرو ، به طور معمولی شناخته شده است که سازمان های پروژه محور در تلاشند تا دانش و ساختار هایی را یکپارچه سازند که رویه ها اغلب به عنوان مشارکت های منفرد دیده می شوند.

این مقاله نتیجه گیری می کند که جنبه مهم PBO هنوز کشف نشده می باشد و به توسعه رابطه همکارانه بین زمینه های پروژه و مدیریت کلی و اهمیت توسعه زبان مشترک تکیه می کند که گفتمان را تقویت می نماید. همچنین بر رابطه  دو روشی تاکید می کند که تشخیص می دهد که رویه مدیریت پروژه می تواند و بر رویه های سازمانی تاثیر خواهد داشت .

1-مقدمه

هدف این مقاله این است تا حلقه دوتایی تاثیر استراتژی ، حاکمیت و ساختار مدیریت پروژه و برعکس را بررسی نموده و درک  نماید. برای انجام این کار ، مقاله بازنگری شرایط و معانی مختلف مربوط به سازمان های پروژه محور نشان دهنده چگونگی هدف آنها را فراهم می نماید  اما همیشه موفق نمی شود  تا ساختار های موافق برای تسهیل تحویل استراتژی  تطبیق نماید . آن ادعای بعضی از نویسندگان است که میراث الگوی مثبت نگر تداوم یافت تا استراتژی ها را منطقی نماید ولو اینکه این به تسکین موفقیت منجر گردیده است و این که هنوز امروزه ، اجرای استراتژی بیشتر از برنامه ریزی نیست. اخیراً ، مدل هایی مثل کارت های امتیاز متوازن شده  یا مدل عالی کسب و کار که برای کمک به اجرای استراتژی های توسعه یافتند که در واقع مشکل را از طریق افزودن کنترل ها بجای تسهیل اجراء تشدید می کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Project-based organisations
Governance
Strategy formation
Organizational structures

ثبت سفارش جدید