Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مکانیسم تحمل خطا برای گرید محاسباتی با استفاده از الگوریتم Checkpoint " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مکانیسم تحمل خطا برای گرید محاسباتی با استفاده از الگوریتم Checkpoint
نویسنده/ناشر/نام مجله :
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING DEVELOPMENT AND RESEARCH
سال انتشار
2013
کد محصول
1000811
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
645 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

شبکه های محاسباتی گریدی  کاربرد های علمی در مقیاس های بزرگ را با استفاده از منابع توزیعی ناهمگون و جغرافیایی حل کرده است. زیر ساخت های شبکه گریدی ، مجموعه ای از گره های جغرافیایی توزیع شده است که بوسیله ی یک ارتباط به هم متصل شده اند. در شبکه های محاسباتی گریدی ، تحمل خطا یکی از زمینه های اصلی تحقیق و پژوهش به حساب می آید.تحمل خطا در شبکه های توزیعی از موارد ضروری محسوب می گردد  چون مشکلاتی در ناهمگونی مواردی همچون سخت افزار ، سیستم عامل ها، شبکه ها، میان افزار، برنامه های کاربردی، منابع پویا (دینامیک) و مقیاس پذیری وجود دارد. در این مقاله تمرکز اصلی ما بر روی توسعه سیستم های تحمل خطا برای شبکه های محاسباتی است. ما تحمل خطاهای موجود در شبکه های محاسباتی گریدی را با دقت مورد بررسی قرار دادیم و علل شکست ها مشخص گردید. بنابراین Checkpoint به عنوان یک محل در نظر گرفته شده در برنامه است که در آن پردازش بطور عادی به کار خود ادامه می دهد اما بطور خاص در بعضی موارد برای حفظ وضعیت اطلاعات نیاز به قطع و ازسر گیری پردازش می باشد.Checkpoint فرآیند ذخیره وضعیت اطلاعات است.هنگامی که تعداد منابع درشبکه زیاد می شود ،امکان احتمال وقوع خطا نی بیشتر می گردد.برای همین راه اندازی یک شبکه محاسباتی گریدی بر پایه ی مان افزار میان افزار Alchemi است. Alchemi یک چارچوب شبکه محاسباتی گریدی مبتنی بر .NET است که ماشین (منظور ماشینی شبیه کامپایلر) و محیط برنامه نویسی ( برنامه ریزی) برای ساخت شبکه های محاسباتی را فراهم می کند. پس از راه اندازی محیط گرید ما تا به حال نتیجه متفاوتی با Checkpoint تولید کردیم و آن را با نتیجه Chandy-Lamport مقایسه نمودیم.

1-مقدمه

در علم مقیاس بزرگ و مهندسی که بطور مستقیم در تعامل با مردم است، منابع ناهمگون محاسباتی،سیستم های اطلاعاتی و ابزار ، همه آنها از نظر جغرافیایی و سازمانی بصورت پراکنده هستند. انگیزه اصلی ایجاد شبکه گرید به منظور تسهیل در تعاملات روزمره این منابع جهت پشتیبانی از مقیاس های بزرگ و مهندسی علم است. در اینجا فرصت های زیادی در شبکه های گریدی برای علوم الکترونیکی و تجارت الکترونیکی وجود دارد که به مواردی از آن اشاره می کنیم : برای فیزیکدانان در سراسر جهان مخزنی از منابع برای آنالیز peta-op از داده های بایت های peta فراهم می آورد،برای مهنسین عمران که با یکدیگر در طراحی واجرا و تجزیه و تحلیل آزمایشات جدول لرزش همکاری می کنند،برای شرکت های بیمه برای اینکه اطلاعات کافی را از همکاران خود در بیمارستان ها دریافت کنند تا از آن برای تشخیص تقلب های احتمالی استفاده شود،برای یک برنامه سرویس دهنده که بار کننده اضافی برای کامیپوتر های ارائه دهنده چرخه را متعادل می کند ، و برای شرکتی که برای منابع داخلی و خارجی برای پشتیبانی از حجم کاری تجارت الکترونیک پیکر بندی و تنظیمات انجام می دهد. چالش های زیادی از نیازهای فنی در شبکه های گریدی وجود دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Grid computing
fault tolerance
check po

ثبت سفارش جدید