Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " روش جدید برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش جدید برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Mathematical Modelling
سال انتشار
2011
کد محصول
1000835
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
152 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

لطفی و همکارانش { حل برنامه ریزی خطی فازی بااستفاده ازروش لکزیوگرافی و حل تقریب فازی} تاکید می کند که هیچ روش درمقالات موجود  برای یافتن راه حل بهینه فازی مسائل برنامه ریزی خطی فازی جود ندارد و روش جدیدی را برای یافتن راه حل بهینه فازی برای مسائل برنامه ریزی خطی فازی با محدودیتهای مساوی را  مطرح کرده است .در این مقاله روش جدیدی برای یافتن راه حل بهینه فازی انواع مشابه ای از مسائل برنامه ریزی خطی فازی مطرح می شود.کاربرد این روش در مقایسه با روشهای موجود برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی با در نظرگرفتن موقعیت دنیای واقعی ساده تر است.در انتها مثالهای عددی روش پیشنهادی حل شده و نتایج بدست امده بحث می شود.

 1-مقدمه

Bellman and zadeh مفهوم تصمیم گیری در محیط فازی را پیشنهاد دادند.محققان زیادی این مفهوم را برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی پذیرفتند.هرچند در همه کارهای اشاره شده فوق در مسائل برنامه ریزی فازی همه بخشهای مسئله, فازی در نظرگرفته نمی شود فقط ضرایب تابع هدف فازی است و متغیرها غیرفازی هستند.

مسائل برنامه ریزی خطی فازی که همه پارامترها از جمله متغیرهای ان براساس اعداد فازی ارائه می شوند به عنوان مسائل برنامه ریزی خطی فازی شناخته می شوند.مسائل برنامه ریزی خطی فازی به دو دسته تقسیم می شوند:1)مسائل برنامه ریزی خطی فازی با محدودیتهای غیرمساوی 2) مسائل برنامه ریزی خطی فازی با محدودیتهای مساوی.برخی از محققان روشهای متفاوتی را برا ی حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی با محدودیتهای غیرمساوی پیشنهاد دادند.در همه این روشها در ابتدا مسائل برنامه ریزی خطی به مسائل برنامه ریزی دقیق تبدیل شده و سپس مسائل برنامه ریزی خطی دقیق بدست امده حل شده و راه حل بهینه این مسائل بدست می اید. عیب اصلی را حل بدست امده  براساس روش موجود  این است که در محدودیتها دقیقا صدق نمی کنند.این غیرممکن است که عدد فازی محدودیت سمت راست با قراردادن راه حل بدست امده در محدودیت چپ بدست اید...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Fully fuzzy linear programming problems
Triangular fuzzy numbers
Ranking function

ثبت سفارش جدید