Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " معماری های کنترلی پیشرفته برای میکروگریدهای هوشمند- بخش دوم: کیفیت توان، ذخیره ی انرژی و میکروگریدهای AC/DC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
معماری های کنترلی پیشرفته برای میکروگریدهای هوشمند- بخش دوم: کیفیت توان، ذخیره ی انرژی و میکروگریدهای AC/DC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON INDUSTRIAL ELECTRONICS
سال انتشار
2013
کد محصول
1000896
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
700 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله مشکلات و راه حل های اصلی کیفیت توان در میکروگریدها، سیستم های ذخیره ی انرژی توزیع شده، و میکروگریدهای هیبرید AC/DC را خلاصه می کند.  ابتدا بهبود کیفیت توان میکروگریدهای  متعامل با شبکه ارائه می شود. سپس مروری بر کنترل همیار برای بهبود هارمونیک های ولتاژ و نامتعادلی در میکروگریدها انجام می شود. پس از آن، استفاده از جبرانساز سنکرون استاتیک (STATCOM) در میکروگریدهای متصل به شبکه برای بهبود نامتعادلی ها وسگ ها/سوول های ولتاژ معرفی می شود. در آخر، کنترل هماهنگ سیستم های ذخیره ی توزیع شده و میکروگریدهای هیبرید AC/DC توضیح داده می شوند.
فهرست مطالب

1-مقدمه

2-بهبود کیفیت توان بین شبکه ی سراسری برق و میکروگریدها

3-کنترل همیار برای بهبود کیفیت توان در میکروگریدها

4-جبرانسازی توزیع شده

5-کنترل هماهنگ میکروگریدهای DC و AC

6-نتیجه گیری و کارهای آینده

1-مقدمه

میکروگرید یک گرید محلی متشکل از ژنراتورهای توزیع شده(DG)، سیستم های ذخیره ی انرژی و بارهای پراکنده است که هم در مود متصل به شبکه کار می کند هم در مود جزیره ای , [1] [2]. DGها اغلب از طریق یک مبدل واسط الکترونیک قدرت به میکروگریدها متصلند. نقش اصلی یک مبدل واسط کنترل تزریق توان است و هم چنین جبران کردن مشکلات کیفیت توان از جمله هارمونیک های ولتاژ است که این هدف از طریق استراتژی های کنترلی مناسب محقق می شود[3]. روش های جبرانسازی هارمونیک ولتاژ، مبتنی بر ساختن یک واحد DG برای ایجاد مقاومتی برابر با مقاومت در فرکانس های هارمونیک، به منظور جبران کردن آن هارمونیک ها هستند[4] – [10]. نا متعادلی های ولتاژ در زمان اتصال بارهای تکفاز به میکروگرید ظاهر می شوند. جبران نامتعادلی ولتاژ معمولا با استفاده از فیلترهای توان اکتیو سری از طریق تزریق دنباله ی ولتاژ منفی سری با خط توزیع توان صورت می گیرد[4]. هرچند برای جبران نامتعادلی ولتاژ، کارهایی هم بر اساس استفاده از فیلتر توان اکتیو موازی انجام شده است[6]. در این کارها، نامتعادلی های ولتاژ ناشی از بارهای نامتعادل، با تزریق جریان های دنباله ی منفی جبرانسازی می شوند. هم چنین، وقتی که ولتاژ به میزان زیادی نامتعادل و دارای اعوجاج  شود، جریان بسیار زیادی مورد نیاز است؛ بنابراین سایز DGها باید بیش از حد معمول افزایش یابد، یا اینکه این جبرانسازی مانع از استفاده ی DGها از  منبع های توان اکتیو و راکتیو می شود. در چنین موردی استفاده از جبرانسازهای سنکرون استاتیک (STATCOM) در میکروگریدها را می توان به خوبی توجیه کرد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Distributed energy storage
microgrids
power quality
static synchronous compensator

ثبت سفارش جدید