Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک رویکرد سیستم های دینامیکی به کنترل آرایش بندی مبتنی بر رفتار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک رویکرد سیستم های دینامیکی به کنترل آرایش بندی مبتنی بر رفتار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Robotics and Automation, 2002. Proceedings. ICRA '02. IEEE International Conference
سال انتشار
2002
کد محصول
1000898
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در اینجا ازتئوری سیستم های دینامیکی به عنوان یک زبان و ابزار نظری برای طراحی یک ساختار کنترلی توزیع شده استفاده شده است، که ناوبری را در آرایش بندی همراه با اجتناب از برخورد با مانع، برای سه روبات خود مختار فراهم می کند. در این روش، سطح مدلسازی در سطح رفتاری است. یک "دینامیک" رفتار بر روی فضای حالت متغیرهای رفتاری تعریف می شود. دراین شرایط، محیط هم با نمایش محدودیت های کاری به عنوان دینامیک های رفتاری جذب کننده (مثلا حالت های پایداری مجانبی) یا دفع کننده (حالت های ناپایدار) مدل می شود. برای هر روبات جذب کننده ها و دفع کننده ها در یک میدان برداری که رفتار را هدایت می کند، ترکیب می شوند. سیستم های دینامیکی حاصل که رفتار روبات ها را ایجاد می کنند غیر خطی هستند. شبیه سازی های کامپیوتری صحت ساختار مدل دینامیکی ما را تایید می کنند.  

1-مقدمه

یک مساله ی اساسی و مهم در کنترل روبات های متحرک چندگانه، حفظ یک آرایش فضایی هندسی در حین حرکت است. به همین دلیل کارهای زیادی (هل دادن جعبه [1]، حمل بار [2]، گرفتن/محصورکردن یک مهاجم[3]) انجام شده است تا روبات ها را ملزم کند که حرکت هایشان را با دقت بیشتری هماهنگ کنند. در متون علمی، کارهای جدیدی در زمینه ی کنترل آرایش بندی وجود دارد([1, 4, 5]). برخی از این کارهای ارائه شده، استراتژی ای برای اجتناب از برخورد با مانع ارائه ندادند و برخی دیگر هم خودمختاری را در نظر نگرفته اند.

کنترل و هماهنگی حرکت روبات های متحرک چندگانه دریک آرایش بندی، اساسا دو نوع کنترل وجود دارد: کنترل مبتنی بر مدل ([6]) و کنترل مبتنی بر رفتار ([7]).   در نوع اول، مدل های دقیقی که کینماتیک/ دینامیک روبات ها و کارهایی که باید انجام دهند را توصیف می کنند ساخته می شوند. در برخی موارد بهینه سازی عملکرد روبات ها هم امکان پذیر است. این روش ، با وجود سطح بالای تئوری، نتایج موفق محدودی به دست می دهد، بخصوص در موارد عمل در محیط های دینامیک و ناشناس. در مقابل، در کنترلی مبتنی بر رفتار، وجود مدل های دقیق ضروری نیست. سیستم در شرایط رفتارهای ابتدایی ساخته می شود، که هر رفتار هدف مشخصی دارد. بالچ و آرکین [5] یک روش مبتنی بر رفتار برای کنترل آرایش بندی پیشنهاد داده اند. در کار آنها، رفتارهای تکی با استفاده از تئوری طرحواره یا اسکیما پیاده سازی می شوند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Behavior-Based Formation Control

ثبت سفارش جدید