Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تاثیرات دینامیک های بار بر روی میرایی سیستم های قدرت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیرات دینامیک های بار بر روی میرایی سیستم های قدرت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
1995
کد محصول
1000901
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به بررسی تعامل میان بارهای دینامیک و سیستم های قدرت می پردازد. بر اساس یک مدل کلی از بارهای دینامیک، پاسخ فرکانسی چنین باری مورد بحث قرار می گیرد. پاسخ فرکانسی سیستم هم مورد بررسی قرار می گیرد. نشان داده می شود که دینامیک های بار یک مسیر فیدبکی فراهم می کنند که می تواند بر روی میرایی نوسانات سیستم تاثیر بگذارد. این تاثیر به میزان زیادی به پارامترهای بار و ساختار سیستم بستگی دارد.  تحت برخی شرایط میرایی می تواند بهبود یابد، ولی تحت موقعیت ها ی دیگر باردینامیک ممکن است باعث کاهش میرایی  شود.  

1-مقدمه

نوسانات الکترومکانیکی در عملکرد سیستم های قدرت به هم پیوسته، همیشه نگران کننده بوده و هستند [1, 2, 3].   به دلیل افزایش تقاضا، و دشواری ساخت دستگاه های تولیدی و انتقالی جدید، سیستم ها تمایل دارند نزدیکتر به حداکثر قابلیت خود کار کنند. این افزایش در بارگذاری سیستم اغلب منجر به کاهش در میرایی الکترومکانیکی سیستم می شود.

نوسانات الکترومکانیکی در سیستم های قدرت به هم پیوسته به دلیل سوئینگ ژنراتورهای سنکرون برخلاف یکدیگر، رخ می دهد. در یک سیستم n ماشینه، n-1 مود الکترومکانیکی وجود خواهد داشت. این مودهای نوسانی ناشی از روتورهای ماشین ها هستند، که همچون بدنه هایی سخت رفتار کرده و با توجه به یکدیگر با استفاده از سیستم انتقال بین ماشین ها، برای تبادل انرژی نوسانی، نوسان می کنند[4] . انواع مختلفی از رفتار نوسانی ممکن است دیده شود. نوسانات مود محلی بین یک تک ماشین و یا گاهی بین گروه کوچکی از ماشین ها، و بقیه ی سیستم رخ می دهد. محدوده ی فرکانس های نوسانی معمول از 0.7 هرتز تا 2.0 هرتز است [3, 5]. نوع دیگری از نوسان بین گروه زیادی از ماشین ها رخ می دهد. این نوسانات ، نوسانات سیستم یا بین ناحیه ای نامیده می شوند. مودهای بین ناحیه ای عمدتا در محدوده ی 0.1 هرتز تا 0.8 هرتز هستند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید