Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " سیستم های اطلاعات حسابداری در مقابل سیستم های اطلاعات مدیریت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های اطلاعات حسابداری در مقابل سیستم های اطلاعات مدیریت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Online Journal of Natural and Social Sciences
سال انتشار
2013
کد محصول
1000913
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده مقاله

نقش سیستم های اطلاعاتی با رشد توسعه فناوری و افزایش نیاز به اطلاعات، برجسته تر شده است. سیستم های اطلاعاتی انچنان که بیشتر افراد تصور می کنند، فقط کامپیوترها نیستند بلکه وسیله ای برای دستیابی به نیازها محسوب می شوند. درچنین شرایطی، درک بهتر از سیستم های اطلاعاتی می تواند به سازمان در دستیابی به اهدافش یاری رساند. هدف این مقاله، شناسایی روابط میان سیستم های اطلاعات حسابداری و سیستم های اطلاعات مدیریت براساس مرور ادبیات موجود در این حوزه و ویژگی های این دو سیستم است. در پایان خلاصه ای از نتایج و یافته ها ارائه خواهد شد.

1-مقدمه

انقلاب صنعتی، اقتصاد و کسب و کار منجر به ایجاد یک جامعه واحد در اقتصاد صنعتی و تغییرات عمده شد ه است. با توسعه رو به رشد فناوری، نیاز به اطلاعات افزایش یافته است. به همین علت، قرن جاری، قرن اطلاعات و انقلاب سوم، انقلاب اطلاعات نامیده شد. در چنین محیطی و با افزایش حجم اطلاعات ارائه شده برای افراد، نیاز به پردازش اطلاعات با سرعتی مشابه نیز افزایش یافته است. این مسئولیت سیستم های اطلاعاتی است که اطلاعات جمع آوری شده را پردازش کرده و آن را به منظور استفاده موثر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. از این رو، به رغم حجم بالای اطلاعات، نیازمند یک سیستم مناسب برای ارائه اطلاعات به موقع و مرتبط برای تصمیم گیری، برنامه ریزی و کنترل هستیم. ایجاد چنین سیستم بزرگی بدون وجود زیر سیستم های کوچک تر که امکان ارتباط میان زیرسیستم ها را فراهم سازد، غیرممکن است. از این رو لازم است که سیستم و روابط میان آنها را بشناسیم...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



System
accounting information system
management information system
subsystem

ثبت سفارش جدید