Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " مدلسازی دسترسی به محیط های شبکه های محاسباتی گریدی با استفاده ار SAN ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی دسترسی به محیط های شبکه های محاسباتی گریدی با استفاده ار SAN ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Software, Telecommunications and Computer Networks (SoftCOM), 2011 19th International Conference
سال انتشار
2011
کد محصول
1000921
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
422 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، در دسترس بودن سیستم مدیریت منابع (RMS) و منابع محاسباتی در محیط های شبکه های محاسبات گریدی توزیع شده مورد مطالعه قرار گرفته است. از آنجا که RMS به عنوان یک قلب برای محیط های شبکه ی گریدی  عمل می کند، در دسترس نبودن این سیستم می تواند کل محیط را به مرحله خرابی بکشاند. علاوه بر این، در دسترس نبودن منابع شبکه گریدی  ممکن است به  تخریب عملکرد شبکه گریدی منجر شود.بنابراین، باتوجه به اهمیت موضوع در دسترس بودن در شبکه های محاسباتی گریدی ، شبکه های فعالیت تصادفی (SANs)  برای مدل کردن و ارزیابی در دسترس بودن  محیط های شبکه گریدی مورد استفاده قرار گرفته اند.مدل های پیشنهادی SAN ، در صورت عدم موفقیت سرور های مدیریت منابع و منابع شبکه های گرید ،صف های RMS و منابع  را پر می کنند و شبکه محلی و وظایف منابع شبکه های گریدی را به وضعیت مناسبی می رسانند.مدل پیشنهادی ما علاوه بر اینکه می تواند در دسترس بودن RMS و منابع شبکه را ارزیابی کند، همچنین می تواند تاثیر الگوریتم های زمانبندی کار در دسترس بودن شبکه های گرید را مورد بررسی قرار دهد.شبیه سازی های انجام شده بر روی محیط های شبکه گرید فرضی نشان می دهد که قابلیت انطباق بر روی شبکه های واقعی را دارد.

1-مقدمه

محیط های محاسباتی شبکه های گرید از تعداد زیادی منابع مختلف و نا همگون توزیع شده در سازمان ها ،حوزه های اداری  تشکیل شده است.] 1و2[ شبکه های محاسباتی گریدی محیطی قدرتمند برای حل مشکلات محاسباتی و داده ها و بویژه در علم و صنعت هستند. برای استفاده از قابلیت های فوق العاده ای از محیط های شبکه های گرید، کاربران باید درخواست خود را به سیستم مدیریت منابع (RMS) ارائه کنند. RMS درخواست خدمات را از کاربران شبکه دریافت می کند و سپس تبدیل به درخواست های کارهای مناسب کرده و  برای  منابع شبکه فرستاده می شود [3-5]. در دسترس بودن RMS و منابع شبکه بسیار مهم است زیرا شکست در RMS یا تمام منابع شبکه مانع از استفاده کاربران از قابلیت های شبکه می شود. اگر RMS با شکست مواجه یا غیر قابل دسترس شود، محیط شبکه برای کاربران شبکه در دسترس نخواهد بود.در این وضعیت، در دسترس بودن منابع شبکه مهم نیست چونکه در دسترس نبودن  RMS باعث خرابی و عدم فعالیت محتویات درون محیط های شبکه گریدی می شود.از طرفی اگر RMS در دسترس باشد و منابع شبکه در دسترس نباشد عملکرد شبکه کاهش می یابد..

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید