Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " طرح دسترس پذیری یک رشته بیت متراکم (CBSAM)جهت پردازش پرس و جوی XML امن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طرح دسترس پذیری یک رشته بیت متراکم (CBSAM)جهت پردازش پرس و جوی XML امن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2012
کد محصول
1000931
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
264 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

یکی از موضوعات چالش برانگیز در رابطه با  کنترل دسترسی دانه ای درباره ی داده های XML این است که چگونه طرحی با قابلیت دسترسی را در یک شکل و فرمت بهم فشرده و با کمترین تاثیر بر روی پردازش پرس و جوی XML اجرا کنیم.  در این مقاله ، ما یک CBSAM  را جهت اجرای یک طرح دسترس پذیر به شکل فشرده و متراکم پیشنهاد می کنیم.برای دسترسی به یک پردازش پرس و جوی XML امن و موثر ، CBSAM با طرح برچسب گذاری شماره ی ناحیه متراکم می شود. نتایج تجربی و عملی نشان می دهد که CBSAM ،زمانیکه مکان دسترسی در میان گره های XML  بالا باشد ، طرح دسترس پذیری را با کمترین تاثیر بر روی پردازش پرس و جوی XML اجرا می کند.

1-مقدمه
کنترل دسترسی فرآیندی است که بوسیله ی  آن مشخص می کنیم که آیا با در خواست های کاربران جهت دسترسی به منابع سیستم موافقت شود یا اینکه این درخواست ها رد شود.کنترل دسترسی یا
Access Control واژه ای برگرفته از موضوع کلی امنیت جهانی است. و بطور کلی معنای آن عبارت است از  اعمال محدودیتها و قوانینی جهت جلوگیری از نفوذ افراد غیرمجاز به محدوده ها و یا دسترسی به قسمتهای ممنوعه. فرآیند کنترل دسترسی نقش مهمی را جهت جلوگیری از کاربران غیر مجاز جهت دسترسی به داده های خصوصی را بازی می کند.به طور کلی کنترل دسترسی برای تحقق سه هدف عمده بکار می رود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Access Control
Labeling Scheme
Privacy
XML Query Processing

ثبت سفارش جدید