Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل الگو های حوزه فاز تخلیه جزئی حفره براساس یک روش فرایند تصادفی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل الگو های حوزه فاز تخلیه جزئی حفره براساس یک روش فرایند تصادفی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
JOURNAL OF PHYSICS D: APPLIED PHYSICS
سال انتشار
2002
کد محصول
1000950
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
45
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

روشی برای تعیین پارامترهای تخلیه فیزیکی تخلیه های الکتریکی (PDs) جزئی حفره ها در عایق کاری جامد ارائه شده است. بر اساس نظریه تصادفی ارائه شده اخیر نسبت به فرایندهای PD، یک تحلیل آماری از حوزه فاز تخلیه جزئی ((PRPD  اندازه گیری شده، امکان تعیین پارامترهای فیزیکی مربوطه مانند دسترسی به اولین الکترون و یا مقادیر ثابت زمانی از میان رفتن برای حامل های به کار گرفته شده در فرایند شارژ را می دهد. می توان این مولفه ها را مستقیما بدون نیاز به انجام شبیه سازی ها از زمینه های اندازه گیری شده به دست آورد. علاوه بر این، محدودیت های خطایی در ارقام مولفه ها را می توان داد.

الگوریتم پیش بینی پارامتر بر اساس تحلیل ناحیه ای پیوسته از زمینه PRPD، به طوری که این منطقه را می توان به دلخواه انتخاب کرد است. از این رو حتی زمینه هایی با نقص های فعال PD و یا زمینه هایی که توسط صدا و همهمه خراب شده اند را هم می توان تحلیل کرد.

این روش برای مرتب سازی زمینه های یک حفره در رزین اپوکسی به کار رفته است. تغییر در قابلیت دسترسی اولیه الکترون در بخشی از روز را می توان به صورت کمی و با استفاده از داده ها تعیین کرد، به طوری که پارامترهای فیزیکی دیگر همچنان ثابت باقی بمانند.

1-مقدمه

طی دو دهه قبل کارهای زیادی انجام شده اند تا طبیعت فرایندهای تخلیه الکتریکی جزئی را درک و توضیح دهند. برای برخی پیدده های تخلیه الکتریکی نمونه های فیزیکی تهیه شده اند. در وقه این نمونه ها دانش مربوط به فرایندهای فیزیکی را طی فرایندهای تخلیه الکتریکی جزئی (PD) افزایش داده اند. برای تحلیل و تفسیر داده های تخلیه الکتریکی جزئی (PD) اندازه گیری شده، این دانش ضرورتی اساسی است. این دانش اجازه استخراج اطلاعات مربوط به موقعیت فیزیکی در کاستی تخلیه الکتریکی جزئی (PD) را می دهد.

در سویی دیگر، سیستم های اندازه گیری مختلف تخلیه الکتریکی جزئی (PD) توسعه داده شده اند که اجازه شناسایی و ثبت تخلیه الکتریکی جزئی (PD) ها را می دهند. امروزه این سیستم ها به طور وسیعی برای نمایش و شناسایی خرابی تجهیزاتی با سطح ولتاژ بالا به کار می روند. بویژه سیستم های ادازه گیری حوزه فاز تخلیه جزئی (PRPD) بسیار محبوب شده اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



phase-resolved partial discharge

ثبت سفارش جدید