Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل اطمینان پذیری ایستگاه فرعی با ایجاد خطای عمومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل اطمینان پذیری ایستگاه فرعی با ایجاد خطای عمومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power Engineering, Energy and Electrical Drives, 2009. POWERENG '09. International Conference
سال انتشار
2009
کد محصول
1001001
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
743 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک سیستم برق به دلیل پیچیدگی و امنیتش نیازمند ایجاد ثبات بسیار بالاتری در اطمینان پذیری است. روش پیش بینی قابلیت اطمینان معمولا بر اساس خرابی یا خطای مستقل است. هر چند که تاثیرات خرابی عمومی استفاده شده در بسیاری از اجزا در سیستم مانند هم هستند و در محدوده وسیعی سبب فروپاشی و خرابی جدی سیستم می شوند. از این رو برای بهبود اطمینان پذیری عملی سیستم برق، نیاز به تحلیل با استفاده از روش خطا یا خرابی معمول است. این مقاله به توضیح نمونه سازی خرابی یا خطای شناخته شده و رایج همراه با خرابی مستقل می پردازد. با استفاده از ساختار درختی پویای خطا، خرابی مستقل موجود و خرابی یا خطای شناخته شده و رایج پیشنهاد و تجزیه و تحلیل شده اند و نهایتا بر روی ایستگاه های فرعی برق به کار برده شده اند تا این روش را بررسی کنند.

1-مقدمه

سیستم برق به دلیل امنیت و پیچیدگی که دارد باید از ضریب اطمینان پذیری بالایی برخوردار باشد. روش پیش بینی این قابلیت اطمینان معمولا بر اساس خرابی مستقل محاسبه شده توسط FTA (تحلیل درختی خطا)، RBD (نمودار بلوک اطمینان پذیری)، زنجیره مارکو، FMECA (تحلیل میزان بحرانی بودن و روش و تاثیر خرابی) و غیره صورت می گیرد. هر چند که در عمل CCF (خرابی یا خطای شناخته شده و رایج) بر روی امکانات سیستم برق مانند خرابی های مستقل در بسیاری از موارد رخ می دهد. خرابی یا خطای شناخته شده و رایج بر روی بسیاری از اجزای مشابه در سیستم تاثیر می گذارد و سبب خاموشی و قطع و خرابی های جدی در محدوده وسیعی از سیستم می شود. بابراین، برای بهبود اطمینان پذیری سیستم برق، تحلیل هایی با استفاده از خرابی یا خطای شناخته شده و رایج لازم هستند....


میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Power Substation

ثبت سفارش جدید