Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک مدل برای ماندگاری و بقا در شبکه های سنسور بیسیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مدل برای ماندگاری و بقا در شبکه های سنسور بیسیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers and Mathematics with Applications
سال انتشار
2012
کد محصول
1001012
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
810 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، ما یک مدل ارزیابی قابلیت بقا را ارائه می کنیم و عملکرد شبکه های سنسور بیسیم (WSNs) تحت حمله و کشف کلید را آنالیز می کنیم. نخست ما با نشان دادن حالات WSNs تحت حمله، یک مدل اریابی قابلیت بقا  از WSNs ارائه می کنیم. در اینجا قابلیت بقا  WSNs به صورت یک زنجیره مارکوف زمان پیوسته بیان می شود که وضعیت واقعی WSNs را توصیف می کند. ما یک شرط آستانه را پیشنهاد می دهیم که گذار بین حالات WSNs در مقابل حمله ی DoS را انجام می دهد. بر طبق شرایط آستانه، مدل قابلیت بقا  (مقاومت) قادر به انجام اقدامات و فرمول بندی اثر اقدامات است.

دوما ما یک مدل ماندگاری و ارزیابی WSNs تحت کشف و به خطر افتادن کلید (توسط متجاوز)را  ارائه می کنیم. گره های سنسور در یک شبکه می توانند توسط یک متخاصم گیر انداخته شوند. گره در خطر افتاده (یا کشف شده) (compromised) را می توان به وسیله یکی از مکانیزم های آشکارسازی نفوذ شناسایی نمود. در این مقاله، ما تاثیر مخاطرات و ابطال کلیدها در WSNs را ارائه می نماییم. بعلاوه ما یک مدل ارزیابی ماندگاری را با استفاده از ابزار شبیه سازی SHARPE بر حسب در دسترس پذیری (availability) ارائه می کنیم.

1-مقدمه

محیط های هوشمند ، مرحله توسعه تکاملی بعدی در ساختمان، تاسیسات، اتوماسیون صنعتی، خانگی، حمل و نقل و ناوبری را نشان می دهند. پیشرفت های اخیر در ارتباطات و الکترونیک بیسیم، امکان توسعه گره های سنسوری چند کاره، کم توان و کم هزینه را فراهم نمودند که اندازه کوچکی دارند و ارتباط محدودی را در فواصل کم دارند. شبکه های سنسور بیسیم (WSNs) از تعداد زیادی گره های سنسوری تشکیل می شوند که به طور متراکم در داخل پدیده یا بسیار نزدیک به آن قرار می گیرند. این گره های کوچک سنسوری که متشکل از اجزای حسگر، پردازش داده و ارتباط دهنده هستند، ایده ی شبکه های سنسوری را استفاده می کنند. موقعیت گره های سنسوری در یک شبکه سنسوری نیازی به مهندسی شدن یا از پیش تعیین شدن ندارد...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


wireless sensor networks

ثبت سفارش جدید