Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تغییر فرآیند تجارت: یک مطالعه درباره روش شناخت، تکنیک ها و ابزارها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تغییر فرآیند تجارت: یک مطالعه درباره روش شناخت، تکنیک ها و ابزارها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
MIS Quarterly
سال انتشار
1997
کد محصول
1001025
تعداد صفحات انگليسی
26
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

رشد خدمات مشاوره مهندسی دوباره فرآیند تجارت (BPR) به ازدیاد روش های انجام BPR انجامیده است. تغییر مسیر از تبلیغات پر زرق و برق فروش و شناسایی مجموعه ای از تکنیک ها و ابزاری که بهتر بتواند نیازهای خاص هر پروژه را برآورده نماید، می تواند کار وحشتناکی باشد. این مقاله درباره روش ها، تکنیک ها و ابزار BPR  (MTTs) تحقیق می کند و آنها را درون یک چارچوب مرجع تجربی قرار می دهد. یک تصویر جامع از BPR به وجود می آید و شامل MTT هایی می شود که به استراتژی مهندسی دوباره ، افراد، ساختار مدیریت و ابعاد فناوری پروسه های تجاری کمک می کند. یک رویکرد برنامه ریزی BPR برای سفارشی سازی این چارچوب بر اساس مشخصات منحصربفرد پروژه ارائه می شود تا به انتخاب آن دسته از تکنیک ها و فعالیت های پروژه BPR که باید مورد تاکید قرار گیرند، کمک شود. این چارچوب انعطاف پذیر و بررسی جامع ابزارها و تکنیک های رایج BPR، یک پایگاه دانش را برای بهبود اعمال تغییر در فرآیند تجارت شکل می دهد و اساسی را برای تحقیقات آینده BPR فراهم می آورد.

1-مقدمه

در طی دهه گذشته، شرکت ها با تغیر بی سابقه یا روبه رو بوده اند: جهانی سازی، آرایش سیاسی جدید و پیشرفت سریع فناوری اطلاعات. در مقابل این پشت صحنه، مفهوم مهندسی دوباره فرآیند تجاری (BPR) به سرعت اذهان رهبران سازمان ها را فرا گرفت. داستان موفقیت زودهنگام،مجریان IS را به ایفای نقش در پروژه های BPR کشاند. به همراه تقاضای پیوسته دگرگونی سازمانی، سیل مشاوران BPR و تکثیر روش شناخت ها، تکنیک ها و ابزارها (MTTs)  برای هدایت پروژه های تغییر فرآیند تجاری وجود داشته است. همراه با این هجمه، برنامه ریزان پروژه BPR اغلب گیج شدند تا جایی که روش ها بیشتر برای پروژه های موجود مناسب هستند. علاوه بر این سردرگمی، نبود یک توافق عامه بر سر آنچه دقیقا یک پروژه پیش نمونه BPR را می سازد.....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Business process redesign
reengineering
methodology
techniques
or ganizational process change

ثبت سفارش جدید