Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک مقایسه تحقیقاتی از تکنیک های یادگیری ماشین نظارت شده برای فیلتر ایمیل اسپم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مقایسه تحقیقاتی از تکنیک های یادگیری ماشین نظارت شده برای فیلتر ایمیل اسپم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Fourth International Conference on Computational Intelligence and Communication Networks
سال انتشار
2012
کد محصول
1001049
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
499 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک مشکل بزرگ برای هرکاربر ایمیل، ایمیل ناخواسته (اسپم) است. اخیرا، ایمیل های اسپم به گونه ای خاص نوشته و تولید می شود که توسط فیلتر های ضداسپم تشخصی داده نشود، درنتیجه فیلتر ایمیل های اسپم بسیار دشوار شده است. این مقاله، معیارهای کارآیی دسته های خاصی از تکینیک های یادگیری ماشین با نظارت را از جمله، الگوریتم های بیز، الگوریتم های تنبل، الگوریتم های درختی، شبکه های عصبی و ماشین بردارپشتیبانی، برای دسته بندی مجموعه ایمیل های اسپم که توسط پایگاه یادگیری ماشین UCI جمع آوری شده، بررسی و مقایسه می نماییم. هدف این مقاله، درنظر گرفتن محتوی ایمیل ها، یادگیری یک پایگاه محدود در دسترس و طراحی یک مدل دسته بندی است که قادر باشد اسپم بودن ایمیل را پیش بینی نماید.

1-مقدمه

یکی از مشکلات بزرگ برای هر دسته از کاربران ایمیل و اینترنت، دریافت ایمیل اسپم است. شرکت ها و اشخاص از طریق ایمیل، تبلیغاتی از محصولات، اخبار زیان بار نامطلوب و محتوی و پیشنهادات جعلی وغیره ارسال می کنند. این ایمیل های اسپم، کاربران ایمیل را اذیت کرده و وقت باارزش آنها را تلف می کند. برای کاربران غیرجدی و بدون تکنولوژی، از آنجا که این ایمیل ها، آنها را گمراه می کنند، مشکلات بزرگی ایجاد می نمایند. ایمیل های اسپم منجر به مصرف غیرضروی پهنای باند و مسدود کردن سرورهای ایمیل می شود.

بمنظور معرفی مشکل ایمیل اسپم، یک تحقیق قابل توجه درمورد تکنیک های نرم افزاری ضداسپم انجام گرفته و توسط کاربران استفاده می شود. تکنیک های فیلتر اسپم شامل روش های دستی و خودکار هستند. در روش های دستی، لیستی از ارسال کنندگان اسپم، لیستی از ارسال کنندگان واقعی، و لیستی از کلمات انتخاب شده در محتوی ایمیل یا تیتر آن برای درنظرگرفتن در فیلتر اسپم وارد می شود. در سال های اخیر، تکنیک یادگیری ماشین، یک تکنیک بهتر در مقایسه با روش های دستی برای تشخیص و دسته بندی خودکار ایمیل های اسپم استفاده می شود....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Classification
Machine Learning Algorithms
Spam- Email
Filtering

ثبت سفارش جدید