Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " بررسی اجمالی پیکربندی مجدد سخت افزار سیستم های جاسازی شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی اجمالی پیکربندی مجدد سخت افزار سیستم های جاسازی شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
EURASIP Journal on Embedded Systems
سال انتشار
2006
کد محصول
1001050
تعداد صفحات انگليسی
21
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در طول چند سال گذشته، حوزه ی سیستم های تعبیه شده برای مشمول شدن طیف گسترده ای از محصولات ، اعم از دوربین های دیجیتال، به شبکه های حسگر، سیستم های تصویر برداری پزشکی  گسترش یافته اند. در نتیجه، مهندسان در تلاش برای ایجاد محصولات سریعتر و حتّی کوچکتر هستند، که بسیاری از آنها مقررات برق دقیقی را دارا می باشند. همراه با افزایش فشار برای کاهش هزینه ها و زمان به بازار، محدودیت های طراحی سیستم های جاسازی شده، چالش های جدّی برای طراحان سیستم های تعبیه شده در بر خواهد داشت. سخت افزاری که قابلیت پیکربندی مجدد دارند، می تواند یک پلت فرم انعطاف پذیر و کارآمد برای جلب رضایت حوزه، کارآیی، هزینه، و برق مورد نیاز از بسیاری از سیستم های جاسازی شده را فراهم کند. این مقاله یک نمای کلّی از محاسبات تنظیم مجدد در سیستم های جاسازی شده، از نظر مزایا می تواند، اینکه قبلاً چگونه استفاده شده است، مسائل مربوط به طراحی، و موانعی که پذیرشش را کند کرده است را تأمین کند.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Embedded Systems

ثبت سفارش جدید