Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " زمانبندی توان برقی ( در منازل) برای پاسخدهی به تقاضا در شبکه های توزیع هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
زمانبندی توان برقی ( در منازل) برای پاسخدهی به تقاضا در شبکه های توزیع هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Innovative Smart Grid Technologies (ISGT)
سال انتشار
2011
کد محصول
1001067
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
702 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 این مقاله به ارائه یک پروتکل ارتباطی مبتنی بر زمانبندی توان قدرت برای کاربردهای داخل منزل که به ناحیه شبکه ای متصل هستند و قیمت های برق را به صورت در لحظه از طریق مقیاس های هوشمند دریافت می کنند میپردازد. به طور ویژه، یک دسترسی رسانه متصل و روش های کاربردهای برنامه ریزی به این منظور اختراع شده اند تا وسایل برقی مصرف برق خود را کنترل و تعدیل کنند و مطالبه و تقاضای کلی خانه از مقدار مورد نظر کمتر باشد. دو دسته از این کاربردها در نظر گرفته شده  است: 1) به صورت در لحظه و در آن هر قدر که بخواهند مصرف می کنند و 2) حالت برنامه ریزی شده که می تواند در یک زمان بعدی فعال شود. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که برای یک هدف کلی مصرف توان برقی شماتیک ما می تواند منجر به کاهش تقاضای پیک برای منازل شود و تقاضا را در سطوح مختلف زمانی ایجاد کند.

1-مقدمه

پدید آمدن شبکه های توزیع هوشمند این انعطاف را برای کاربران منازل مسکونی فراهم می آورد که هزینه های برق خود را کنترل کنند. یک اجبار اولیه مقیاس های هوشمند است که می تواند به صورت در لحظه قیمت برق را برای منازل  محاسبه کند که به صورت بالقوه هر پانزده دقیقه می باشد[1]. مشتری می توانند این اطلاعات را از طریق کنترل کننده انرژی(EMC) در منزل مورد استفاده قرار دهد که از هر دو مورد قیمت و اولویت های کاربر برای کنترل مصرف برق در خانه استفاده می کند.EMC ها ممکن است به صورت ترمینال یا جاسازی شده در مقیاس توان برقی یا وسیله های برقی باشد. در همان لحظه، مشتریان می توانند در کنترل بارگذاری مستقیم (DLC) باشند که به تسهیلات (برق) اجازه می دهد که برخی از مصارف برق را با استفاده از دوره پیک مصرف به عنوان یک قسمت از برنامه مشترک صرفه جویی انرژی کنترل کنند.

این گونه روش ها برای کنترل کردن مصرف الکتریسیته جزیی از برنامه پاسخ به تقاضا است که به قیمت های مختلف برق برای کاهش تقاضا در پیک بستگی دارد. تقاضای کاهش یافته پیک با کاهش پیچیدگی پایداری شبکه، رویداد خطاها و شکست های تجهیزات، نیمه کار کردن و خاموشی موجب بهینه شدن تسهیلات می شود. همچنین این کار باعث ایجاد قابلیت موافقت دولت برای دستور کاهش تقاضای پیک و مانند آن هم می شود[2].

در این مقاله ما مکانیزم هایی را در نظر می گیریم که پیک تقاضا ها را در منازل کاهش دهد که شامل وسایل برقی هوشند که با یک وسیله دیگر در یک شبکه منطقه ای منزل  ( HAN ) ارتباط دارد. به طور ویژه ما این حقیقت را مورد استفاده قرار می دهیم که بسیاری از وسایل برقی منزل برخی از درجات انعطاف پذیری را که در زمان عملکردشان به آن نیاز دارند اراده می دهد. به عنوان مثال صاحب خانه ممکن است نسبت به زمانی که ماشین طرف شویی یا خشک کنده لباس فعال هستند به همان طول مدت که چرخه به صورت زمان پیش بینی شده کامل شده است بی تفاوت باشد. ما از این انعطاف برای ایجاد سازگاری مصرف کلی برق بر اساس قیمت برق استفاده می کنیم...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Smart grid
power management
demand response

ثبت سفارش جدید