Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مخابره ی منابع انرژی توزیع شده، به منظور تهیه و رزرو انرژی در شبکه های هوشمند، با استفاده از روش بهینه سازی اجتماع ذرات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مخابره ی منابع انرژی توزیع شده، به منظور تهیه و رزرو انرژی در شبکه های هوشمند، با استفاده از روش بهینه سازی اجتماع ذرات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computational Intelligence Applications In Smart Grid
سال انتشار
2013
کد محصول
1001074
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
836 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مفهوم شبکه ی هوشمند، یکی از مباحث کلیدی برای آینده ی سیستم های انرژی ، مخصوصاٌ در سطح توزیع انرژی می­باشد، و از این رو در عملیات و برنامه ریزی ، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. چندین مزیت برای عملیات فنی و اقتصادی سیستم انرژی و بازارهای الکتریسیته تشخیص داده شده است. ادغام رو به افزایش پاسخ به تقاضا و منابع ایجاد شده به صورت توزیع شده، که  همه از صفات توزیع شده ی کوچک مقیاسی برخوردار هستند، منجر به  بروز نیازی برای جمع آوری نهاد هایی مانند گرداننده های انرژی مجازی می­شوند. مدل های شغلی نیز در زمینه ی عملیات شبکه ی هوشمند پیچیده تر شده است. در این مقاله، یک متدلوژی برای توزیع مشترکِ پاسخ به تقاضا  و تولید توزیع شده ارائه شده است، که تحت یک شبکه ی توزیع عمل می­کند. زمانبندی بهینه، هزینه های عملیاتی را کاهش داده و یک چنین زمانبندی بهینه ای به وسیله ی روش بهینه سازی اجتماع ذرات بدست خواهد آمد، که با یک روش قطعی که به عنوان متدلوژی رفرنس استفاده شده اس، مقایسه می­شود. متد پیشنهادی، بر روی یک شبکه ی توزیعی با 33 گذرگاه ، 33 مشترک ولتاژ متوسط و 66 واحد تولید توزیع شده بکار گرفته شده است.

واژگان کلیدی: پاسخ به تقاضا ، شبکه ی توزیع، بهینه سازی اجتماع ذرات، شبیه سازی شبکه، گرداننده ی انرژی مجازی

1-مقدمه

بکارگیری عمده ی منابع انرژی توزیع شده(DER) به عنوان موردی از تولید پراکنده(DG) و پاسخ به تقاضا، به همراه پیاده سازی بازارهای الکتریسیته، منجر به تغییر جریان اصلی عملیات سیستم های انرژی شده اند. یک چنین ادغامی، با مزایا و منابعی همراه است، که می­تواند با پیاده سازی مفهوم شبکه ی هوشمند(SG) نیز افزایش پیدا کند[1].

به دلیل صفات خاص سیستم های انرژی، منابع انرژی کوچک مقیاس توزیع شده و بازار الکتریسیته،  از یک سری قوانین، متد ها و مدل های شغلی در سایر بازارها استفاده می­شود، که در این زمینه کاربردی ندارند. بنابراین به متد ها و مدل های جدیدی نیاز است تا بتوان این منابع را در یک شبکه ی هوشمندانه تر ادغام کرد تا بتوان از مزایا و منافع آن به صورت کامل بهره برد[2].

پاسخ به تقاضا(DR) را می­توان به عنوان یک تغییر عمدی الگوی مصرف انرژی توسط مشترک نهایی در نظر گرفت. مشترکین تمایل دارند در پاسخ به تغییرات قیمت انرژی ، الگوی مصرف خود را با تغییر زمانبندی، سطح تقاضا و مصرف کل انرژی تغییر دهند[3]. DR را می­توان به وسیله ی نگرانی های اقتصادی و امنیتی فعال کرده تا قابلیت اطمینان سیستم افزایش پیدا کند و قیمت انرژی نیز کاهش داشته باشد. این تکنیک، یک سری فرصت های ایده آلی را برای مشترکین ارائه داده و مزایایی را نیز برای کل سیستم به همراه دارد[4],[5].  وضعیت جاری DR در اطراف دنیا را می­توان در [3] یافت....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید