Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,787,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اهمیت محیط اطلاع رسانی داخلی برای اجتناب از مالیات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اهمیت محیط اطلاع رسانی داخلی برای اجتناب از مالیات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
UNC Kenan-Flagler Research Paper
سال انتشار
2013
کد محصول
1001437
تعداد صفحات انگليسی
48
تعداد صفحات فارسی
51
قیمت بر حسب ریال
1,787,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

We show that firms’ ability to avoid taxes is greatly affected by the quality of the firm’s internal information environment, with effective tax rates (ETRs) substantially lower for high internal information quality firms. Furthermore, we show that firms that experience an internal information quality improvement (reduction) are reducing (increasing) their ETRs. The effect of internal information quality on tax avoidance is strongest for firms in which information is likely to play a more important role. First, firms with high coordination needs because of their dispersed geographical or business industry presence benefit more from the reduced information asymmetry and improved information coordination between their various business units, allowing for more effective tax planning. Second, firms that are operating in a more uncertain environment are able to offset some of the negative effect of uncertainty on their ETRs through the quality of their internal information system. Because lower ETRs are obtained through better internal information quality, they do not come at the cost of increased risk in the tax positions taken: unrecognized tax benefits and ETR volatility are lower in high quality information environments

چکیده

ما نشان می دهیم که توانایی شرکت ها برای فرار از مالیات تا حد زیادی تحت تاثیر کیفیت محیط اطلاع رسانی داخلی شرکت همراه با نرخ های مالیاتی موثر (ETR) می باشد که به طور اساسی برای شرکت های با کیفیت اطلاع رسانی داخلی بالا کمتر هستند . علاوه بر این ، ما نشان می دهیم که شرکت ها دارای تجربه در زمینه بهبود (کاهش ) کیفیت اطلاع رسانی داخلی در حال کاهش نرخ های مالیاتی موثر اشان می باشند . آن دسته از شرکت هایی که احتمال دارد اطلاعات برای آنها ارزش بیشتری داشته باشد  بر کیفیت اطلاع رسانی داخلی تاکید می ورزند  . اولا ، شرکت هایی که به دلیل پراکندگی جغرافیایی یا  داشتن کسب و کار با کاهش ناهماهنگی در زمینه اطلاع رسانی  به هماهنگی سطح بالا نیاز دارند ، برنامه ریزی مالیاتی موثر را توجیه می کنند  . ثانیا شرکت هایی که در حال فعالیت در محیط با عدم قطعیت بیشتر هستند ، قادر می باشند تا بعضی از تاثیرات منفی عدم قطعیت را در نرخ های مالیاتی موثر اشان از طریق کیفیت سیستم اطلاع رسانی داخلی اشان متوازن سازند . نظر به این که اطلاع رسانی بهتر داخلی منجر به نرخ های مالیاتی موثر پایین تر می گردد ، این نرخ های های پایین  باعث به خطر افتادن شرایط مالیاتی پذیرفته شده نمی شوند  : منافع مالیاتی به رسمیت شناخته نشده و فراریت نرخ مالیاتی موثر در محیط های اطلاع رسانی با کیفیت بالا ، پایین تر هستند .

کلمات کلیدی : اجتناب از مالیات ، کیفیت اطلاع رسانی داخلی ، حسابداری مدیریت

1 – مقدمه

ما کیفیت محیط اطلاع رسانی داخلی را بررسی می کنیم که در توانایی شرکت برای فرار از مالیات ها نقش ایفاء می کند . مطالب قبلی به بررسی مشخصه های سطح شرکت نظیر اندازه شرکت ، سوداوری ، استفاده ابزاری ، تمرکز سرمایه ، فعالیت های خارجی و هزینه تحقیق و توسعه پرداخته اند (  Huang, Li, and Stanfield, 2012; Gupta and Newberry, 1997; Rego, 2003   Cheng) که می توانند در توضیح تنوع در سطح اجتناب از مالیات کمک کنند اما تناسب چشمگیری بدون تفسیر باقی مانده است . محققان بطور فزاینده ای  فهمیده اند که ما نیاز داریم تا بیشتر درون شرکت کند و کاو کنیم و به درک بهتری از فرآیند برنامه ریزی مالیات و تصمیماتی برسیم که به نتایج فرار از مالیات منجر می گردند . برای مثال ، شکلفورد و شلوین (2001) در نظر داشتند تا بین مالیات و حسابداری مدیریتی یک سری ارتباطاتی را پدید اوردند و استدلال می کنند که ارتباطات بیشتر هنوز نیاز است تا بین حسابدری مدیریت و مالیات صورت گیرد .

ما در این مقاله استدلال خواهیم کرد که به منظور درک نتایج اجتناب از مالیات ، ضروری می باشد تا نقش کیفیت محیط اطلاع رسانی داخلی شرکت را بررسی کنیم که  این نقش راد در حمایت از تصمیم گیری برنامه ریزی مالیاتی ایفاء می کند و همچنین این اقدام می تواند منجر به چنین نتایجی گردد . ما کیفیت محیط اطلاع رسانی داخلی ( از این به بعد IIQ نامیده می شود ) را بر حسب موارد زیر تعیین می کنیم که این موارد عبارتند از :   دسترس پذیری  ، سودمندی ، قابلیت اطمینان ، دقت ، کمیت و سیگنال نسبت به نویز داده ها و دانش جمع اوری شده ، تولید شده و مصرف شده درون سازمان    . سیستم های حسابداری مدیریت کیفیت بالا به شرکت اجازه خواهند داد تا به محیط اطلاع رسانی داخلی کیفیت بالا دست یابد . این جنبه از محیط داخلی شرکت تا کنون عمدتا در مطالب اجتناب از مالیات نادیده گرفته شده است بااینحال برای توانایی شرکت در راستای اجتناب از مالیات حیاتی به نظر می رسد. فرصت های برنامه ریزی مالیات بدون اطلاعات خوب ممکن است قابل رویت نباشد و هماهنگی برنامه ریزی مالیات در میان کسب و کار یا بخش های جغرافیایی ممکن است دشوار باشد یا حتی غیر ممکن گردد و ریسک متعهد شده در پیگیری راهبرد های اجتناب از مالیات متهورانه ممکن است بسیار بالا باشد و مستند سازی شرکت ممکن است شامل اثبات قابل قبول در مقابل  IRS نگردد . برای مثال ، بایر(Bayer)  پیش بینی می کند که چدین سال زمان صرف می شود تا بواسطه مشکلات مستند سازی مرتبط با حفظ اعتبارات مالیاتی تحقیق و توسعه بتوان کار دسته بندی را  با IRS  قبل از سال 1998 انجام داد چون سیستم حسابداری آنها قادر نیست به سادگی اطلاعات مورد نیاز را فراهم کند . علاوه بر این ، این موضوع شناخته شده است  که الگو های قیمت گذاری انتقال جهانی هماهنگ شده می توانند شرکت های چند ملیتی را توانمند سازند تا از مقدار قابل توجهی از مالیات اجتناب ورزند . بنابراین ، بررسی اخیر قیمت گذاری انتقال ارنست و یانگ مشخص می کند که با اینحال فقط 41 درصد از مستند سازی قیمت گذاری انتقال که به صورت  چند ملیتی تهیه گردیدند در زمان اخیر به صورت جهانی هماهنگ شده اند . 59 درصد باقی مانده یا مستند سازی اماده شده برای یک کشور میباشد که بر اساس نیاز کشور با هماهنگی محدود بین کشور ها انجام گرفته است یا حتی هیچ نوع سند قیمت گذاری انتقالی را به هیچ وجه فراهم نمی کند (ارنست و یونگ 2010 ) . احتمالا نبود هماهنگی اطلاعات در اکثر مستندات چند ملیتی تاثیر شایان توجهی بر توانایی اشان برای اجتناب از مالیات ها داشته باشد …


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




tax avoidance
internal information quality
management accounting

ثبت سفارش جدید