Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " روش استنتاج اعتماد در شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب با استفاده از منطق فازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش استنتاج اعتماد در شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب با استفاده از منطق فازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Workshop on Machine Intelligence
سال انتشار
2009
کد محصول
1001714
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده، ترجمه چکیده و ترجمه بخشی از مقاله ترجمه شده اعتماد در شبکه های اجتماعی با عنوان " روش استنتاج اعتماد در شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب با استفاده از منطق  فازی" در ادامه مشاهده کنید.

Abstract

This paper proposes the approach for inferring trust between users in the web-based social network using fuzzy logic. User would construct social network making direct connection and indirect connection through the several users. If user make connection without any consideration in such social network, it should cause decreasing reliability of whole network. Consequently, this paper suggests the method inferring trust between users in web-based social network information retrieval system using fuzzy logic for reliable information retrieval and user ‘s trust deduction

چکیده 

این مقاله روشی برای استنتاج اعتماد بین کاربران در شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب، با استفاده از منطق فازی پیشنهاد می کند. یک کاربر، شبکه اجتماعی را ازطریق ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با چندین کاربر تشکیل می دهد. اگر کاربر بدون هیچ ملاحظه ای در چنین شبکه ی اجتماعی، اقدام به برقراری ارتباط سازد،این باعث کاهش قابلیت اطمینان در کل شبکه خواهد گشت. در نتیجه، این مقاله روش استنتاج اعتماد بین کاربران در سیستم بازیابی اطلاعات شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب با استفاده از منطق فازی را برای بازیابی اطلاعات قابل اعتماد وکسب اعتماد کاربر ارائه می دهد.

1-مقدمه

از اواخر سال 1990، تحقیقات و فن آوری های  بازیابی اطلاعات به سرعت اعتباری را برای  توسعه و برنامه های تجاری اینترنت گسترش داده اند. این روزها، حجم اطلاعات موجود در وب  به شدت افزایش یافته واطلاعات در زمینه های مختلف بطور پیچیده ای به هم پیوسته است. در نتیجه، توسعه فنی روی پیدا کردن اطلاعات باسرعت و دقت متمرکز شده است [10]. با این حال،بازیابی اطلاعات یک بعدی که نتایج جستجو را صرفا براساس کلمات کلیدی ارائه می دهد، دشوار است که بتواند به ارائه اطلاعات دقیق مطابق با نیازهای جستجوگران  بپردازد.

به تازگی و در تلاش برای حرکت به فراتر از چنین بازیابی های یک بعدی اطلاعاتی، پیشرفت های فنی فعال در بازیابی اطلاعات سفارشی به وجود آمده است که دقیقا مطابق با نیاز کاربر تنظیم شده است. به منظور تنظیم اطلاعات مطابق با نیازهای کاربر، ابتدا شما باید به دقت کاربران را از لحاظ اطلاعات کاربر وسلیقه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید[6]. اما  درک نیازهای کاربران و یا قضاوت روی همه کاربران به عنوان یک اصل کلی به منظور بازیابی اطلاعات شخصی سازی شده  آسان نیست... 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Web-based Social Network
Fuzzy Logic

ثبت سفارش جدید