Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حفاظت پایلوت(مقدماتی) خط انتقال بر اساس مدل تشخیصی فاز مجزا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفاظت پایلوت(مقدماتی) خط انتقال بر اساس مدل تشخیصی فاز مجزا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Generation, Transmission & Distribution
سال انتشار
2009
کد محصول
1001849
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
822 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

A new type of transmission line pilot protection based on phase segregated model recognition is presented, since the capacitance model and the inductance model are established, respectively, for the external fault and the internal fault. When the internal fault occurs, the capacitance model error is larger than the inductance model error. When the external fault occurs, the inductance model error is larger than the capacitance model error. By computing the model error, the actual state of transmission lines is obtained. Theoretical analysis and electromagnetic transients program (EMTP) simulation demonstrate that this novel protection principle is unnecessary to compensate the distribution capacitance current and has fast operation speed and good performance on resisting transition resistance and transient components

چکیده

نوع جدیدی از حفاظت پایلوت خط انتقال بر اساس مدل تشخیصی فاز مجزا ارائه شده،  که از مدل خازنی و مدل اندوکتانسی به ترتیب برای خطای خارجی و داخلی  استفاده شده است , هنگامی که خطای  داخلی رخ می دهد، خطای مدل خازنی بزرگتر از خطای مدل اندوکتانسی است. با محاسبه خطای مدل، حالت واقعی خطوط انتقال به دست آمده است. تجزیه و تحلیل نظری و شبیه سازی برنامه گذرای الکترومغناطیسی (EMTP) نشان می دهد که این  قاعده حفاظت جدید نیاز به جبرا ن سازی جریان خازنی توزیع ندارد  و  سرعت عملکرد بالایی دارد و عملکرد خوبی در مقاومت در برابر مقاومت انتقال و مولفه های گذرا دارد.

1-مقدمه

به خوبی شناخته شده است که حفاظت قابل اعتماد با سرعت بالا می تواند امنیت و پایایی سیستم قدرت را بهبود بخشد. حفاظت دیفرانسیل  جریان [2،1 [به طور گسترده به دلیل سادگی آن, سرعت عمل و عملکرد عالی، در خطوط انتقال استفاده می شود. با این حال، Bi و همکاران [3] نشان می دهند که قابلیت اطمینان و حساسیت حفاظت دیفرانسیل جریان بر روی  خطوط  بلند فوق العاده ولتاژ بالا (UHV) و (EHV) کار می کند و تا حد زیادی توسط جریان خازنی توزیع شده تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، الگوریتم جبران  جریان خازنی مبتنی بر فازور [5–3] یک روش اصلی برای از بین بردن تاثیرات نا مطلوب  جریان خازنی توزیع شده  است. با توجه به این, این روش ها به طور عمده روی مولفه های دائم به جای مولفه های گذرا کار می کنند. حفاظت دیفرانسیل جریان معمولی در عمل به خوبی در هنگام وقوع خطای گذرا کار نمی کند. [6]Yining and Jiale, یک روش جدید برای جبران جریان خازنی توزیع شده گذرا ارائه کرده اند , اما نیاز به محاسبات اضافی بر اساس پارامترهای خط انتقال است که نمی توان در واقعیت  به دقت به دست آورد. از سوی دیگر، حفاظت دیفرانسیل   فازور جریان قادر به کارکرد سریع نیست ، زیرا محاسبه فازور با دقت در طول خطای گذرا دشوار است. Yang و همکاران. [8، 7] نشان می دهند که حفاظت دیفرانسیل با مقدار نمونه گیری شده  عملکرد سریع دارد. هرچند, حفاظت دیفرانسیل با استفاده از مقدار نمونه گیری شده به راحتی متاثر از مولفه های هارمونیکی است، که موجب تضعیف قابلیت اطمینان ابزار حفاظتی در عمل می شود. علاوه بر این، حفاظت دیفرانسیل امواج گذرا [9] دارای سرعت عمل سریع بوده و در تمام تئوری ها تحت تاثیر جریان خازنی توزیع شده نیست. چون سیگنال موج گذرا بسیار حساس به اعوجاج است ,  قابلیت اطمینان حفاظت دیفرانسیلی بر اساس موج گذرا یک مشکل بزرگ است. بنابراین لازم است تا یک اصل جدید با قابلیت اطمینان بالا و سرعت بالا برای خطوط انتقال بلند  UHV / EHVمطالعه شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


transmission line pilot protection

ثبت سفارش جدید