Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " توپولوژی اینونتور PV فاقد مبدل تک فاز جدید با بازده بالا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توپولوژی اینونتور PV فاقد مبدل تک فاز جدید با بازده بالا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON INDUSTRIAL ELECTRONICS
سال انتشار
2011
کد محصول
1001852
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

There is a strong trend in the photovoltaic inverter technology to use transformerless topologies in order to acquire higher efficiencies combining with very low ground leakage current. In this paper, a new topology, based on the H-bridge with a new ac bypass circuit consisting of a diode rectifier and a switch with clamping to the dc midpoint, is proposed. The topology is simulated and experimentally validated, and a comparison with other existing topologies is performed. High conversion efficiency and low leakage current are demonstrated

چکیده

 یک روند بسیار جدی در زمینه فناوری اینونتور فتوولتائیک برای استفاده از توپولوژی فاقد مبدل  به منظور کسب بهره وری های بالاتر در ترکیب با جریان نشتی زمینی بسیار پایین وجود دارد . در این مقاله ، توپولوژی جدید مبتنی بر پل –اچ ( H-bridge ) با مدار شنتی ac جدید دارای یک یکسو کننده دویود و سوئیچ با محدود کننده برای نقطه میانی جریان مستقیم پیشنهاد می گردد . توپولوژی شبیه سازی گردیده و به صورت آزمایشی صحه گذاری می گردد و مقایسه ای با دیگر توپولوژی های موجود اجراء می شود . بازده تبدیل بالا و جریان نشتی پایین نشان داده می شوند .

اصطلاحات شاخص : جریان نشتی ، ظرفیت خازنی مزاحم ، مبدل سوئیچینگ

مقدمه

مبد ل های فتوولتائیک (PV) در بین چرخه های تجاری و خصوصی روز به روز از گسترش و جلب توجه بیشتر و بیشتری برخوردار می گردند . این مبدل های متصل به شبکه قادر به تبدیل جریان مستقیم تامین شده از طریق پنل های PV و تغذیه ان به درون شبکه همگانی هستند . بر اساس جدید ترین گزارش در مورد جریان برق PV نصب شده در طول سال 2007 : مجموع 2.25 گیگا وات از سیستم های PV نصب شده وجود داشته اند که بخش اکثریت (90درصد ) بواسطه آن در آلمان ، اسپانیا ، ایالات متحده و ژاپن نصب شده اند . مجموع ظرفت PV نصب شده تا انتهای سال 2007 به 7.9 گیگا وات ذسیده است که حدود 92 درصد به شبکه وصل می باشد …


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Leakage current
parasitic capacitance
switching converter

ثبت سفارش جدید