Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " فشرده سازی تصویر اثر انگشت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فشرده سازی تصویر اثر انگشت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Engineering Science and Technology
سال انتشار
2010
کد محصول
1002197
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Modified Set Partitioning in Hierarchical Tree with Run Length Encoding is a new framework proposed for fingerprint image compression. The Proposed method is better because more number of images related to the fingerprint image are retrieved. Experiments on an image database of grayscale bitmap images show that the proposed technique performs well in compression and decompression. We use Peak Signal to noise ratio [3] and Mean Square Error [3] to compute the picture quality of fingerprint images

چکیده

پارتیشن بندی مجموعه تغییریافته در  درخت سلسله مراتبی با  اجرای رمزگذاری طول، یک چارچوب پیشنهادی جدید برای فشرده سازی تصویر اثر انگشت است. روش پیشنهادی بهتر است، زیرا تعداد بیشتری از تصاویر مربوط به تصویر اثر انگشت بازیابی می شوند. آزمایش بر روی یک پایگاه داده تصویر از تصاویر بیت مپ سیاه و سفید نشان می دهد که روش پیشنهادی در فشرده سازی و برداشتن فشرده سازی، به خوبی عمل می کند. ما از سیگنال پیک  به  نرخ نویز [3] و متوسط ​​مربع خطاها [3] برای محاسبه کیفیت تصویر در تصاویر اثر انگشت، استفاده می نماییم.

1- مقدمه

در این دوره از تکنولوژی، مهم ترین عامل، فضای ذخیره سازی است. انتقال تصاویر ،مقدار زیادی از فضا را مصرف می کنند. فشرده سازی تصویر یکی از روش های کلیدی در حل این مشکل است. فشرده سازی تصویر از افزونگی برای دستیابی به کاهش مقدار واقعی داده ها با و یا بدون از دست دادن اطلاعات با کیفیت با توجه به قوانین خاص از طریق تبدیل و ترکیب، بهره برداری مینماید. بسیاری از الگوریتم های فشرده سازی تصویر در عمل بوده است(عملا استفاده شده اند)، مانند DPCM،JPEG، JPEG2000 SPIHT  و غیره .حتی اگر برنامه های کاربردی زیادی را برای کار کم فشرده سازی تصویر وجود داشته باشد، در بازیابی مترقی تصاویر انجام شده است. الگوریتم باید بر این جنبه تمرکز نماید، در حالی که  در همان زمان، بر به حداقل رساندن از دست دادن اطلاعات، تمرکز می نماید...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fingerprint Image Compression

ثبت سفارش جدید