Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " نقش حسابداری مدیریت در افزایش کیفیت حسابرسی مالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش حسابداری مدیریت در افزایش کیفیت حسابرسی مالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Second International Conference on Business, Management and Economics
سال انتشار
2006
کد محصول
1002234
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
223 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حسابرسی مالی باید به حسابرس اجازه بدهد که در مورد این نظر بدهد که آیا صورتهای مالی در تطابق چارچوب مشخص گزارشگری مالی تهیه شده اند یا نه. کیفیت حسابرسی مالی بستگی دارد به کیفیت اطلاعاتی که حسابرس در قضاوت برای تطابق بااصول ومقررات حسابرسی استفاده می کند. دراین تحقیق تلاش شده است که مهمترین کمک های اطلاعات را که توسط حسابداری مدیریت در صورت های مالی لحاظ می شود تعیین کرد و نشان داد که چگونه این نوع اطلاعات که قابل اعتماد در نظر گرفته شده اند، قابلیت اعتماد اظهار نظر حسابرس را بالا می برند.

1-مقدمه

اکثر بخش های تعاریف حسابداری منجر به این ایده می شود که این قسمت حسابداری برای تامین اطلاعات، که اکثرا اطلاعات مالی هستند، به کار برده می شود و با در نظر گرفتن ماهیت یک سازمان، اطلاعاتی که باید کاربران ( چه داخلی و چه خارجی ) را قادر سازد که قضاوت هایی را انجام داده و تصمیماتی را بگیرند. به عبارت دیگر، حسابداری، زبان فعالیت اقتصادی است و مثل هر زبان دیگری، کلمات خود، واژه شناسی خود، معانی اصطلاحات خودش، اصول و قواعد خود و البته مشکلات خود را دارد. بر خلاف این پیش زمینه، تئوریستهای حسابداری، رویکرد خود را به عنوان فلسفه تامین اطلاعات برای حمایت از بهترین تصمیم گیری می دانند..

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




management accounting
financial audit
financial information

ثبت سفارش جدید