Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مدیریت سود و کیفیت سود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت سود و کیفیت سود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Accounting and Economics
سال انتشار
2008
کد محصول
1002274
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
204 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از نظر گذراندن مدیریت سود از منظر جنایی پرتوی جدیدی بر تحقیقات مدیریت سود و ارتباط نزدیکش با کیفیت سود می افکند . کارهای بال و شیواکیومار ( 2008 ) و تئو و همکاران ( 1998 ) و بسیاری تحقیقات دیگر در تشریح کاربرد هفت بخش بازرسی جنایی برای تحقیقات مدیریت سود مورد استفاده واقع شده اند.

1-مقدمه

در میان تحقیقات حوزه حسابداری و مالی شاید هیچکدام تحریک بر انگیزتر از مدیریت سود نباشد، چرا که این موضوع دارای ظرفیت بالقوه خطاکاری، شرارت، ناسازگاری و معما می باشد. همانطور که هیلی و والن (1999) و به طور مشابه شیپر (1989) تعریف می کنند: "مدیریت سود زمانی رخ می دهد که مدیران از قضاوت در گزارشگری مالی استفاده کنند و معاملات را طوری ترتیب دهند که گزارشات مالی موجب گمراهی برخی افراد ذینفع از عملکرد اقتصادی شرکت شود یا نتایج توافقات مبتنی بر ارقام حسابداری تحت تاثیر قرار گیرد."به عبارت ساده، شخصی کاری را انجام می دهد که به شخص دیگر ضرر می زند...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Market efficiency
Earnings management
Earnings quality
Accounting fraud

ثبت سفارش جدید