Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
638,000

عنوان مقاله فارسی

تحقیق آماده امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

تعداد صفحات فارسی
34
کد محصول
1002289
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
327 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



تحقیق آماده امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

تحقیق آماده امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي را از این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز و به صورت رایگان دانلود نمایید. 

فهرست مطالب تحقیق آماده امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

VPN چيست ؟

رمز گذاري

سيستم هاي كد گذاري با كليد خصوصي یا متقارن

سيستم هاي رمز گذاري با كليد عمومي یا غير متقارن

امنيت پروتكل اينترنت

تاييد داده و كاربر

اهداف و انواع VPN ها

خلاصه اي از مزايايVPN

فوائد صرفه جويي در هزينه

نتيجه گيري

شبكه خصوصي سازي

مكانيزم اعتبار سنجي

انواع VPN ها

مشخصه ها در برنامه كاربردي

تونل بندي

پيوندهاي خارجي

مفهوم اصلی VPN چیزی جز برقراری یک کانال ارتباطی خصوصی برای دسترسی کاربران راه دوربه منابع شبکه نیست . در این کانال که بین دو نقطه بر قرار می شود ، ممکن است که مسیرهای مختلفی عبور کند اما کسی قادر به وارد شدن به این شبکه خصوصی شما نخواهد بود .

در یک ارتباط VPN شبکه یا شبکه ها می توانند به هم متصل شوند و از طریق کار بران از راه دور به شبکه به راحتی دسترسی پیدا می کنند . اگر این روش از ارائه دسترسی کاربران از راه دور باروش خطوط اختصاصی فیزیکی مقایسه کنیم ، می بینیم که ارائه یک ارتباط خصوصی از روی اینترنت به مراتب از هر روش دیگری ارزانتر تمام می شود.

يك VPN تركيبي از سخت افزار و نرم افزاري است كه به كارمندان بسيار، ارتباطات از راه دور شركاء تجاري و سايتهاي از راه دور اجاز مي دهد تا يك واسط غير امنيتي يا عمومي مانند اينترنت را بكار گيرد تا به يك اتصال خصوصي و امن بوسيله يك شبكه ميزبان دسترسي پيدا كنند. با گسترش VPN از طريق اينترنت اتصالات خصوصي مجازي مي توانند از تقريباً هر جايي در جهان در دسترس باشند.  

 از منظر يك كاربر، يك اتصال VPN يك اتصال نقطه به نقطه ميان كامپيوتر كاربران و سرور شركت مي باشد. طبيعت شبكه هاي داخلي مياني با كاربر نا همخوان است زيرا بنظر مي آيد كه داده ها در حال ارسال از طريق يك لينگ اختصاصي ويژه مي باشد. بنابراين اتصال امن از طريق شبكه هاي مياني براي كاربر تحت عنوان يك ارتباط شبكه خصوصي امن به نظر مي رسد عليرغم اين حقيقت كه اين ارتباط از طريق شبكه مياني عمومي در حال اتفاق افتادن است از اين رو آنرا شبكه خصوصي مجازي نام نهاده اند...

متن کامل تحقیق آماده امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي را از همین صفحه دانلود نمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید