Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آنالیز رفتار بارهای پاسخگو(پاسخگویی بار) مسکونی بر اساس شبیه سازی مونت کارلو : مورد یین چوان در چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنالیز رفتار بارهای پاسخگو(پاسخگویی بار) مسکونی بر اساس شبیه سازی مونت کارلو : مورد یین چوان در چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy
سال انتشار
2012
کد محصول
1002348
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
967 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Demand response to time-varying pricing of electricity is critical to a smart grids efficient management of electrical resources. This paper presents a new approach to quantify residential demand responsiveness to (time-of-use) TOU rates, which does not entail an econometric estimation of TOU demand equations. Based on one of the four smart grid pilots in China, our approach uses the survey data collected in 2011 from 236 residents in Yinchuan to implement a Monte Carlo simulation to obtain the minimum, expected and maximum demand responsiveness to four TOU rate designs. We find that residents do not respond to TOU pricing when the TOU rate design only causes a 10% increase in their existing electricity bills under non-TOU rates. However, their estimated peak demand responsiveness is 8.41% (21.26%) when the peak-time price increases by 20% (40%). Based on these findings, we conclude that suitably designed TOU rates are useful to the efficient operation of a smart grid

چکیده

پاسخگویی بار برای قیمت گزاری متغیر با زمان برق برای یک مدیریت موثر شبکه هوشمند منابع الکتریکی مهم می باشد. این مقاله یک رهیافت جدید برای تعیین پاسخ بار مسکونی به نرخ های TOU (زمان استفاده) را ارائه می دهد. که مستلزم یک تخمین اقتصادسنجی معادلات تقاضای TOU نمی باشد. بر اساس یکی از چهار شبکه هوشمند آزمایشی در چین ، رهیافت ما از اطلاعات خلاصه جمع آوری شده در سال 2011 از 236 ساکن در یین چوان برای پیاده سازی یک شبیه سازی مونت کارلو برای بدست آوردن حداقل ، مورد انتظار و ماکزیمم پاسخدهی بار برای 4 طراحی نرخ TOU ، استفاده می کند. دریافتیم که ساکنان به قیمت گزاری TOU ، زمانی که طرح نرخ TOU فقط باعث یک افزایش 10 درصدی در صورت حساب های برق موجودشان تحت نرخ های غیر TOU می شود ، پاسخ نمی دهد. با این حال پاسخدهی تقاضای پیک تخمین زده شده آنها ، زمانیکه قیمت گزاری زمان پیک 20% (40%) افزایش می یابد ، برابر 41/8% (26/21) خواهد بود. بر اساس این نتایج ، نتیجه می گیریم که نرخ های TOU به طور مناسب طراحی شده ، برای بهره برداری موثر یک شبکه هوشمند ، مفید هستند.

1- مقدمه

یک شبکه هوشمند یک شبکه است که می تواند به طور هوشمند اقدامات تمام کاربران متصل شده به خودش را به هم ارتباط دهد. مزایای کلیدی شبکه هوشمند این است که آنها در مقایسه با شبکه های برق سنتی مطمئن تر ، انعطاف پذیرتر ، اقتصادی تر ، موثرتر ، سازگارتر با محیط و ایمن تر هستند. این در دستیابی به اهداف برای رقابت ترقی ، افزایش امنیت سیستم های الکتریکی ، مبارزه با تغییر آب و هوایی اهمیت دارد.

پاسخگویی بار (DR) برای ساختار شبکه هوشمند بسیار مهم می باشد. وزارت انرژی DOE ایالات متحده در فوریه 2006 یک گزارش در باره DR در بازار برق به کنگره ایالات متحده ارائه کرد که به اهمیت DR و نقش آن در سیستم قدرت اشاره می کرد. DR برای مدیریت تقاضا طی یک شرایط اضطراری سیستم مفید می باشد که منجر به مزیت هایی می شود که می تواند از طریق رهیافت های گوناگون تخمین زده شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Smart grid
Monte Carlo simulation
Residential demand response
TOU rates

ثبت سفارش جدید