Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کاربرد TCSC برای استفاده در مزرعه بادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد TCSC برای استفاده در مزرعه بادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Symposium on Power Electronics, Electrical Drives, Automation and Motion
سال انتشار
2006
کد محصول
1002582
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
686 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper explores use of TCSC to solve problems of interconnection of wind turbines to grid. Two applications of TCSC have been considered here. One for fault current limitation and other unbalance voltage compensation. By simulation results it has been shown that TCSC is quite effective in both cases

چکیده

 این مقاله، استفاده از TCSC را برای حل مشکلات اتصالات داخلی توربین‌های بادی به شبکه را مورد بررسی قرار می‌دهد. دو کاربرد TCSC در اینجا در نظر گرفته شده است. یکی برای محدودیت جریان اتصال کوتاه و دیگری برای جبران ولتاژ نامتعادل. با استفاده از نتایج شبیه‌سازی نشان داده می‌شود که TCSC کاملاً برای هر دو مورد مفید و مؤثر می‌باشد.

کلیدواژه‌ها- TCSC، نامتعادلی ولتاژ، محدودیت جریان اتصال کوتاه

مقدمه

باد سریع‌ترین منبع انرژی در حال توسعه و رشد در جهان است.  در 5-6 سال اخیر، انرژی باد سالانه 28% رشد داشته است. تاکنون این انرژی، بیشترین توسعه تکنولوژی را در میان تکنولوژی‌های انرژی‌های تجدیدپذیر مختلف داشته است. امروز، ظرفیت انرژی باد جهان تقریباً 50000MW است[2]. در هر حال اتصال داخلی توربین‌های بادی به شبکه با مشکلات فراوانی روبرو می‌باشد. LVRT و عدم تعادل ولتاژ شبکه دو مورد از این مشکلات هستند…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




TCSC
Voltage Unbalance
Fault Current Limitation

ثبت سفارش جدید