Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " موانع تجارت الکترونیک و مدل های کسب و کار رقابتی در کشور های درحال توسعه: یک مطالعه موردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
موانع تجارت الکترونیک و مدل های کسب و کار رقابتی در کشور های درحال توسعه: یک مطالعه موردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electronic Commerce Research and Applications
سال انتشار
2007
کد محصول
1002668
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
426 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper integrates and extends research on e-commerce in the developing world. We use three categories of feedback systems–economic, sociopolitical and cognitive—to offer a simple model of e-commerce barriers in the developing world. We also examine characteristics of e-business models that can be successfully employed in developing countries. Then, we provide the case of an e-business model followed by a Nepal-based multiple international award winning online provider. This paper’s theoretical contribution is to explain the ‘hows’ and ‘whys’ of e-commerce in developing countries and to identify clear contexts and attendant mechanism

چکیده

این مقاله تحقیق بر روی تجارت الکترونیک را جمع بندی و گسترش می دهد. ما از سه نوع سیستم بازخوردی-اقتصادی، سیاسی اجتماعی و دریافتی- برای ارائه یک مدل ساده برای موانع تجارت الکترونیک در کشور های درحال توسعه استفاده کرده ایم. همچنین ما مشخصه های مدل های کسب و کار الکترونیک که می توانند به طرز موفقی توسط کشور های درحال توسعه اتخاذ شوند را بررسی کرده ایم. سپس ما یک مطالعه موردی از یک مدل کسب وکار الکترونیک که توسط یک شرکت سرویس دهنده آنلاین که برنده چندین جایزه بین المللی است را ارائه کرده ایم. سهم تئوریکی که این مقاله داشته است در شرح «چگونگی و چرایی» تجارت الکترونیک در کشور های درحال توسعه و شناسایی شفاف محیط ها و مکانیسم های وابسته می باشد.

1-مقدمه

واضحا است که تجارت الکترونیک دارای پتانسیل بیشتری برای ایجاد ارزش افزوده در کشور های درحال توسعه است تا کشور های توسعه یافته {1-5}. با این وجود بیشتر موسسات کشورهای درحال توسعه  در دستیابی به مزایای ارائه شده توسط اطلاعات مدرن و تکنولوژی ارتباطات (ICTs) موفق نبوده اند..



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



E-commerce barriers
Business model
Developing countries

ثبت سفارش جدید