Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تاثیر تجارت الکترونیک بر تجارت بین المللی و اشتغال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر تجارت الکترونیک بر تجارت بین المللی و اشتغال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2011
کد محصول
1002841
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
272 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The purpose of the present study is to investigate the impact of e-commerce on international trade and employment. Electronic commerce offers economy-wide benefits to all countries. The gains are likely to be concentrated in developed countries in the short run but, developing countries will have more to benefit in the long run. The volume of international trade will increase via e-commerce. The countries open to imports from high-income economies will benefit from knowledge spillovers. In addition, electronic commerce is expected to create and destroy jobs

چکیده

هدف از مطالعه حاضر، بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر تجارت بین المللی و اشتغال است. تجارت الکترونیک مزایای اقتصادی گسترده ای را برای کشورها به ارمغان می آورد. این دستاوردها به احتمال زیاد در کشورهای توسعه یافته در کوتاه مدت متمرکز است، ولی در کشورهای در حال توسعه بیشتر در دراز مدت متمرکز شده است.  حجم تجارت بین المللی از طریق تجارت الکترونیک افزایش خواهد یافت. کشورها برای واردات از اقتصادهایی با درآمد بالا آماده خواهند شد و از سرریز شدن دانش بهره مند می شوند.علاوه بر این، انتظار می رود که تجارت الکترونیکی سبب ایجاد و نابود کردن شغل ها شود.

واژه های کلیدی: تجارت الکترونیک، تجارت بین المللی، استخدام

1-مقدمه

تجارت الکترونیک فرصت های بی سابقه ای را برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته ارائه می دهد. این دستاوردها در کشورهای توسعه یافته در کوتاه مدت متمرکز است، ولی در کشورهای در حال توسعه بیشتر در دراز مدت متمرکز شده است. در کوتاه مدت، کشورهای در حال توسعه فاقد زیرساخت های لازم برای استفاده کامل از اینترنت می باشند؛ اما در دراز مدت، آنها می توانند از برخی از مراحل توسعه فن آوری اطلاعات که کشورهای توسعه یافته می بایست از آنها عبور کنند، صرف نظر کنند. پیشرفت تکنولوژی به کسب و کار بین المللی کمک شایانی نموده است...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



e-commerce
international trade

ثبت سفارش جدید