Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پاسخ تقاضای پراکنده و انطباق کاربر در شبکه های هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پاسخ تقاضای پراکنده و انطباق کاربر در شبکه های هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Integrated Network Management
سال انتشار
2010
کد محصول
1002880
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
629 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper proposes a distributed framework for demand response and user adaptation in smart grid networks. In particular, we borrow the concept of congestion pricing in Internet traffic control and show that pricing information is very useful to regulate user demand and hence balance network load. User preference is modeled as a willingness to pay parameter which can be seen as an indicator of differential quality of service. Both analysis and simulation results are presented to demonstrate the dynamics and convergence behavior of the algorithm

چکیده

این مقاله یک ساختار پراکنده برای پاسخ تقاضا و انطباق کاربر در شبکه های برق هوشمند ارائه می دهد. ما از مفهوم قیمت گذاری تراکم در کنترل ترافیک ابنترنت استفاده کرده و نشان می دهیم که اطلاعات قیمت گذاری برای تنظیم تقاضای کاربر بسیار مفید است و بنابراین بار شبکه را متعادل می کند. اولویت کاربر به صورت اشتیاق به پرداخت پول مدل می شود که می تواند به عنوان شاخص کیفیت خدمات دیده شود. تحلیل ها و نتایج شبیه سازی برای نشان دادن دینامیک و همگرایی الگوریتم ارائه می شوند.

عبارات کلیدی- شبکه ی هوشمند، پاسخ تقاضا، قیمت گذاری، تاسیسات عمومی.

1-مقدمه

شبکه ی هوشمند یک شبکه ی برق هوشمند است که فعالیت های کاربران متصل به آن را یکپارچه می کند و از اطلاعات پیشرفته، و تکنولوژی های کنترل و مخابرات برای صرفه جویی در انرژی، کاهش هزینه و افزایش پایایی و شفافیت استفاده می کند. اخیرا بسیاری از کشورها تلاش های جدی برای تحقیق و پیشرفت شبکه های هوشمند را آغاز کرده اند... .


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Smart grid
demand response
pricing
utility

ثبت سفارش جدید