Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بهینه‌سازی عملکرد TCP برای مدیریت تحویل در شبکه‌های ترکیبی ماهواره‌ای/زمینی LTE " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهینه‌سازی عملکرد TCP برای مدیریت تحویل در شبکه‌های ترکیبی ماهواره‌ای/زمینی LTE
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Satellite Telecommunications (ESTEL), 2012 IEEE First AESS European Conference
سال انتشار
2012
کد محصول
1002917
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Long Term Evolution tends to become the next generation of civil security networks. In order to meet the safety user requirements, preference is given to an integrated satellite and terrestrial architecture. It provides a widespread connectivity built on the large satellite coverage. In this paper, we focus our works on the real behavior of TCP protocols, implemented in on-the-shelf devices, during a handover within the hybrid archi-tecture. We aim to improve an optimized handover procedure by taking into account the real implementations that differ from simulation tools and RFCs. In order to highlight and solve the problematic behaviors of TCP protocol due to a S1 handover with an SGW and MME relocation, a test is set up with Linux virtual machines for TCP application linked to a NS3 LTE network simulatior

چکیده

فناوری تکامل بلندمدت نسل بعدی شبکه‌های امنیتی شهری خواهد بود. برای برآورده کردن نیازهای امنیتی کاربران یک معماری مجتمع ماهواره‌ای و زمینی ارجحیت دارد. این امر اتصال گسترده‌ای که بر پوشش وسیع ماهواره‌ای بنا شده را فراهم می‌کند. در این مقاله به رفتار واقعی پروتکل‌های TCP اجرا شده در ادوات on-the-shelf و در طول تحویل با ساختار ترکیبی می‌پردازیم. هدف ما بهبود روند بهینه‌ی تحویل است. برای این منظور پیاده‌سازی‌های واقعی را که با ابزارهای شبیه‌سازی و RFC‌ها متفاوت هستند در نظر می‌گیریم. برای برجسته کردن رفتار مشکل‌زای پروتکل TCP ناشی از تحویل S1 با جابجایی SGW و MME ٬ آزمونی با ماشن مجازی لینوکس برای کاربرد TCP راه‌اندازی شده است که به شبیه‌سازی شبکه‌ی NS3 LTE متصل است.

1-مقدمه

تکامل بلند مدت سایر رقبای خود در زمینه‌ی نسل آینده ارتباطات همراه را پشت سر گذاشته است. پیش‌بینی می‌شود که برای نسل آینده‌ی شبکه‌ی امنیت شهری یک شبکه‌ی شبیه به LTE ساخته شود. این مقاله تلاش دارد تا روند تحویل را در معماری ترکیبی زمینی-ماهواره‌ای بهینه کند. یک راهکار شبکه‌ی LTE که نیازمندی‌های امنیت شهری را برآورده خواهد کرد طراحی شده است. این شبکه با افزودن مولفه‌ی ماهواره‌ای به معماری متداول زمینی به‌دست آمده است [۲]. شبکه‌ی زمینی در ناحیه‌ای با تراکم جمعیتی بالا پیاده­سازی می‌شود و توسعه‌ی آن برای پوششی گسترده بسیار گران است. بنابراین٬ ما پیشنهاد می‌کنیم که ایستگاه‌های پایه‌ی LTE مستقل ایجاد شود (eNBs) که دارای بک‌هال با لینک ماهواره‌ای هستند. این eNB های ماهواره‌ای ممکن است به‌طور موقت در نواحی تخریب شده یا ایزوله راه‌اندازی شوند. با این حال٬ مشخصات LTE با سیستم‌های ماهواره‌ای تطبیق پیدا نمی‌کنند زیرا آن‌ها شبکه‌ی هسته را شبکه‌ی پر سرعت با تأخیر پایین در نظر می‌گیرند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید