Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اعتبار اهرمی اشتراکی و شبکه ی جانبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اعتبار اهرمی اشتراکی و شبکه ی جانبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Banking & Finance
سال انتشار
2013
کد محصول
1002995
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
366 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

We investigate whether and how corporate leverage depends on the structure of corporate assets. Based on a large panel dataset of US firms from 1990 to 2010, we show that property, plant and equipment are important drivers of the collateral channel, while inventories and receivables are less important. The collateral channel is more pronounced for firms that have to rely on banks and trade creditors to raise debt finance, but it has become weaker for these firms after the start of the financial crisis. Our study provides new evidence on the cross-sectional and time-varying importance of the collateral channel for corporate leverage

چکیده

ما به بررسی این موضوع می پردازیم که اعتبار اهرمی اشتراکی چطور به ساختار دارایی های اشتراکی بستگی دارد. بر مبنای پایگاه داده ای پانل امریکا از 1990 تا 2010، نشان می دهیم که مالکیت، امکانات و تجهیزات، محرکهای مهمی برای شبکه ی جانبی می باشند در حالیکه، موجودی ها و مطالبات، اهمیت کمتری دارند. شبکه ی جانبی برای شرکتهایی اهمیت بیشتری دارد که وابسته به بانکها و بستانکاران تجاری برای افزایش بدهی امور مالی می باشند، ولی برای شرکتها، بعد از شروع بحران مالی، ضعیف می باشد. پژوهش ما شواهد جدیدی را در مورد اهمیت متغیر زمان و مقطعی شبکه ی جانبی برای اعتبار اهرمی اشتراکی فراهم می کند.

واژگان کلیدی: بدهی مالی، وامهای بانکی، جانبی، ساختار دارایی، بحران مالی

1-مقدمه

بدهی، منبع انعطاف پذیر و مهمی از امور مالی اشتراکی بیرونی می باشد. شرکتها می توانند بدهی را به چندین شیوه همانند بدهی عمومی در برابر خصوصی (اوراق قرضه و اوراق تجاری در برابر وام های بانکی و اعتبارات تجاری)، بلند مدت در برابر کوتاه مدت، بدهی کوچک در برابر بزرگ، تضمین نشده در برابر تضمین شده ، و یا هر گونه ترکیبی از این ابعاد، افزایش دهند. اصطکاک در سطح شرکت و تمامی اقتصاد، به ویژه اطلاعات نامتقارن بین شرکتها و وام دهندگان، عوامل کلیدی هستند که بر موجود بودن بدهی مالی برای شرکتها  گونه هایش تاثیر می گذارد. علاوه بر این، وام دادن فناوری ها و ویژگی های کشور همانند سیستم مالی، سیستم بانکی و محیط قانونی، بر مقیاس و دامنه ی بدهی مالی تاثیر می گذارد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید