Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " BMP و نرم افزار اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
BMP و نرم افزار اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Business Process Management Workshops
سال انتشار
2008
کد محصول
1003016
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
126 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Social software is software that supports the interaction of human beings and production of artifacts by combining the input from independent contributors without predetermining they way how to do this. Social software enhances business processes by improving the exchange of knowledge and information, to speed up decisions, etc. However, social software can also be used to overcome deficiencies of classic BPM approaches. During the design phase of the BPM life-cycle, social software better integrates the needs of all stakeholders in a more complete way. Using the aggregation mechanisms of social software, constraints for implementation and deployment are captured in finer detail. The aggregation and fusioning of knowledge to cope with incidents is also facilitated by social software. During the evaluation and improve phase, social software highly enhances the collection of suggestions for improvements because each collection can be instantly evaluated by all stakeholders

چکیده

نرم افزار اجتماعی نرم افزاری است که از تعامل و اثر متقابل بشر و تولید مصنوعات از طریق ترکیب ورودی مشارکت کنندگان مستقل پشتیبانی می کند بدون اینکه روش انجام کار آن ها را از پیش تعیین کند. نرم افزار اجتماعی، فرآیندهای کسب و کار را با بهبود تبادل دانش و اطلاعات، ارتقا می دهد و سرعت تصمیم گیری را بالا می برد و غیره. با این همه، نرم افزار اجتماعی همچنین می تواند برای غلبه بر نقص های مربوط به رویکردهای BPM کلاسیک به کار رود. در طی فاز طراحی چرخه حیات BPM، نرم افزار اجتماعی بهتر می تواند تقاضاهای همه سهامداران را به صورتی کامل تر مجتمع سازد. با استفاده از مکانیزم های جمع آوری نرم افزار اجتماعی، محدودیت های اجرایی و به صورتی دقیق تر در نظر گرفته می شوند. جمع آوری و به روزرسانی دانش برای پرداختن به پیشامدها نیز به وسیله نرم افزار اجتماعی تسهیل می شود. در طی فاز ارزیابی و بهبود، نرم افزار اجتماعی، جمع آوری پیشنهادات برای پیشرفت ها را بهبود می بخشد زیرا هر مجموعه می تواند بلافاصله توسط همه سهامداران ارزیابی گردد.

1-مقدمه

نرم افزار اجتماعی نمونه جدیدی است که در جامعه، سازمان ها و اقتصادها به سرعت در حال افزایش است. این نرم افزار از تعامل اجتماعی و تولید اجتماعی حمایت می کند. تعامل اجتماعی به تعامل افراد از پیش تعیین نشده گفته می شود. تولید اجتماعی، خلق مصنوعات و محصولات به وسیله ترکیب ورودی حاصل از مشارکت کنندگان مستقل است بدون اینکه روش انجام این کار از پیش مشخص شود. در عوض، تعامل مشارکت کنندگان است که فرآیند خلاقانه را کنترل می کند. این مصنوعات می تواند محتوا یا اطلاعات متنی مربوط به مصنوعات یا اشیای فیزیکی باشد. همچنین می توان گفت که نرم افزار اجتماعی نرم افزاری است که به وسیله ترکیب سهم افرادی که لزوما یکدیگر را نمی شناسند و در یک سلسله مراتب از قبل سازمان دهی نشده اند، از تولید کالاهای دیجیتال نظیر محتوا، دانش، نرم افزار و غیره پشتیبانی می کند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Social Software

ثبت سفارش جدید