Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی و جلوگیری از برگشت پول در خدمات پرداخت اینترنتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی و جلوگیری از برگشت پول در خدمات پرداخت اینترنتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Information Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1003017
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The volume of electronic transactions has raised a lot in last years, mainly due to the popularization of ecommerce, such as online retailers. We also observe a significant increase in the number of fraud cases, resulting in billions of dollars losses each year worldwide. Therefore it is important and necessary to developed and apply techniques that can assist in fraud detection, which motivates our research. This work aims to apply and evaluate some computational intelligence techniques to identify fraud in electronic transactions, more specifically in credit card operations. In order to evaluate the techniques, we define a concept of economic efficiency and apply them in an actual dataset of the most popular Brazilian electronic payment service. Our results show good performance in fraud detection, presenting significant gains in comparison to the actual scenario of the company

چکیده

حجم تراکنش های الکترونیکی عمدتا به واسطه افزایش محبوبیت تجارت الکترونیک (نظیر خرده فروشان آنلاین)، در سالهای اخیر بسیار افزایش یافته است. همچنین ما شاهد افزایش چشمگیری در تعداد موارد کلاهبرداری هستیم که به میلیاردها دلار ضرر در سال در سراسر جهان منجر می شود. بنابراین مهم و لازم است تا تکنیک هایی را ایجاد و اعمال نمود که بتوانند به تشخیص کلاهبرداری کمک نمایند و این انگیزه تحقیق ما می باشد. هدف از این کار، استفاده و ارزیابی برخی از تکنیک های هوش محاسباتی است تا کلاهبرداری در تراکنش های الکترونیکی بخصوص عملیات کارت های اعتباری شناسایی شود. به منظور ارزیابی این تکنیک ها، ما یک مفهوم از بازدهی اقتصادی را تعریف کرده و آنها را در یک پایگاه داده واقعی مربوط به معروف ترین سرویس پرداخت الکترونیکی در برزیل به کار می بندیم. نتایج ما عملکرد خوبی را در تشخیص کلاهبرداری نشان می دهند که این بهره های قابل توجهی را در مقایسه با سناریوی واقعی کمپانی نمایش می دهد.

1-مقدمه

ما شاهد افزایش زیاد تراکنش های الکترونیکی در طی دهه های اخیر بوده ایم که عمدتا به واسطه محبوب سازی تجارت الکترونیک است. این محبوبیت همراه با مقادیر زیاد اطلاعات حساس وارد شده نظیر امنیت اجتماعی و شماره کارت اعتباری، توجه مجرمان را به خود جلب کرده است. بر طبق کار بهاتلا و همکارانش (2003)، آهنگ وقوع کلاهبرداری در اینترنت 12-15 برابر بیشتر از وقوع آن در "جهان فیزیکی" است بطوری که فروش روی وب تهدید تجاری بزرگی را نشان می دهد. بر اساس بیان گروه تحقیقات ذهن افزار (2011)، تخمین زده شد که کل ضرر مربوط به کلاهبرداری از درآمد فروش آنلاین در امریکای شمالی در سال 2011 برابر 4/3 میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با 2010، 700 میلیون دلار امریکا افزایش داشته است...



ثبت سفارش جدید