Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدیریت تکنولوژی : موضوعات، مفاهیم و روابط " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت تکنولوژی : موضوعات، مفاهیم و روابط
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Technovation
سال انتشار
2006
کد محصول
1003034
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
139 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this paper, bibliometric (co-citation analysis) and social network analysis techniques are used to investigate the intellectual pillars of the technology management literature as reported in Technovation. Network analysis tools are also used to show that the research agenda of scholars from different parts of the world differ substantially from each other, and it is argued that such differences may have exacerbated the delays experienced in developing technology management as a respected academic discipline

چکیده

در این مقاله، تکنیک های آنالیز شبکه اجتماعی و کتاب سنجی (آنالیز یا تحلیل استنادی co-citation) برای ارزیابی ستون های عقلانی و فکری منابع مدیریت تکنولوژی، طبق گزارش Technovation به کار می روند. ابزارهای آنالیز شبکه نیز به کار رفتند تا نشان دهیم که برنامه کاری تحقیق محققان از بخش های مختلف جهان تفاوت اساسی با هم دارند و استدلال می شود که چنین تفاوت هایی ممکن است موجب تشدید تاخیرهای تجربه شده در مدیریت تکنولوژی در حال توسعه ، به عنوان یک رشته دانشگاهی مورد نظر شود.

1-مقدمه

در طی دو دهه گذشته، مدیریت تکنولوژی (tm) به خود. خودش را به عنوان یک رشته دانشگاهی مستقر کرده است. به عنوان مثال ، (1997) Drejer ، چهار مکتب فکری را شناسایی کرد که به عنوان رشته تکامل یافته از مدیریت . R&D (تحقیق و توسعه) از طریق مدیریت نوآوری و برنامه ریزی تکنولوژی ، قبل از توسعه به عنوان مدیریت استراتژی تکنولوژی (MOT) به کار رفته اند. MOT ، مجزا از اقتصاد و سیاست عمومی است و به شیوه ای استوار در حوزه مدیریت جای گرفته است. تاسیس این رشته  فرایند کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Technology management
Bibliometric techniques
Factor analysis

ثبت سفارش جدید