Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " استانداردهای جدید برای ارزیابی قابلیت اطمینان و اقتصاد میکروگریدها در سیستم توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استانداردهای جدید برای ارزیابی قابلیت اطمینان و اقتصاد میکروگریدها در سیستم توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2013
کد محصول
1003082
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper proposes a series of new metrics for the reliability and economic assessment of microgrids in distribution system. These metrics include reliability parameters for a microgrid in the islanded mode, indices indicating distributed generation (DG) and load characteristics in the microgrid,microgrid economic indices, and customer based microgrid reliability indices. A two-stepMonte Carlo simulation (MCS) method is proposed to assess the reliability and economics of a microgrid with intermittent DGs as well as the reliability of distribution system with microgrids. An application in IEEE-RBTS shows the effectiveness of the reliability and economic assessment technique with the proposed metrics, which can provide scientific and comparative information for the design and operation of microgrids

چکیده

این مقاله یک سری استانداردهای جدید برای ارزیابی قابلیت اطمینان و اقتصاد میکروگریدها در سیستم توزیع را ارائه می‌دهد. این استانداردها شامل پارامترهای قابلیت اطمینان برای یک میکروگرید در حالت جزیره‌ای، اندیس‌های نمایانگر تولید پراکنده (DG) و مشخصه‌های بار در میکروگرید، اندیس‌های اقتصادی میکروگرید و اندیس‌های قابلیت اطمینانی مشتری-بنیانِ میکروگرید ، می‌باشد. یک روش شبیه‌سازی مونت کارلوی دو‌مرحله‌ای (MCS) برای ارزیابی قابلیت اطمینان و اقتصادِ میکروگرید با تولید منقطعِ DGها و همچنین قابلیت اطمینان سیستم توزیع با میکروگریدها، ارائه شده است. یک کاربرد در IEEE-RBTS، کارایی تکنیکِ ارزیابی اقتصادی و قابلیت اطمینان با استانداردهای ارائه شده را نشان می‌دهد که می‎تواند اطلاعات نسبی و علمی را برای طراحی و بهره‌برداریِ میکروگریدها فراهم آورد.

1-مقدمه

تولید پراکنده (DG) نظر بسیاری را به دلیلِ تجدیدساختار و مسائل زیست‌محیطی در سیستم‌های توزیع قدرت جلب کرده است. پیاده‌سازیِ DGهای توزیعی، گرچه، ممکن است چالش‌هایی را به همراه داشته باشد، مزایای بسیاری دارد. میکروگرید سازمانی به طور گسترده مورد تایید است که می‌تواند به خوبی چند DG را در خود جای دهد. میکروگرید بخشی از سیستم توزیع است که شامل منابع انرژی پراکنده است و می‌تواند از بقیه سیستم در وقوع خطای بالادست، جدا شود. قابلیتِ کارکردن در حالت جزیره‌ای می‌تواند به طور بالقوه قابلیت‌اطمینان محلی را افزایش دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید