Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم تربيتی " با موضوع " تاثیرات وابسته به آموزش - علاقمندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیرات وابسته به آموزش - علاقمندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2007
کد محصول
1003092
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
318 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Using a sample of more than 1000 students, this study reveals that students’ perceived learning depends directly on their interest, pedagogical affect, and their learning performance and indirectly on the student–instructor interaction, the instructor's responsiveness, course organization, the instructor's likeability/concern, and the student's learning performance. Likeability/concern indirectly affects student interest by influencing learning performance. The results yield recommendations for schools, department heads, and university administrators

چکیده

بهره برداری از نمونه بیش از 1000 دانش آموز –این مطالعه نشان می دهد که یادگیری دانش آموزان مستقیما به علاقمندی آنها – تاثیرات آموزشی و  عملکرد یادگیری و به تعامل معلم – دانش آموز – واکنش معلم – سازمان دهی دوره – علاقمندی /نگرانی معلم و عملکرد فراگیری دانش آموز بستگی دارد.  علاقمندی /نگرانی با تاثیر گذاری بر عملکرد فراگیری به علائق دانش آموز تاثیر می گذارد. نتایج آن توصیه هایی برای مدارس ، مدیران دپارتمان و مدیران دانشگاه بدست می دهد.

مقدمه 
فراگیرندگان نقش اساسی در شکل دادن ماهیت شخصی دانش آموزان با انگیزش پیشرفت آنها در اعضای فعال اجتماع بازی می کند( ویلمسه ات ال 2005) از طریق عملکرد آموزش  ˛ معلمان انتظار دارند تا مجموعه گسترده ای از دانش را به یادگیرندگان منتقل کنند. معلمان و دانش آموزان باید با یکدیگر کارکنند و خودشان را به مرحله فراگیری و اهداف مدارس وقف نمایند. مدارسی که دیدگاه آشکار اهداف آموزش و فراگیری دارند دانش آموزان و معلمان را خلاق تر می نمایند.(سیلینز  و مالفورد 2004)...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



pedagogical affect
learning performance

ثبت سفارش جدید