Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تخمین تأثیر فاکتور های مالی و غیر مالی بر روی عملکرد سود سرمایه، در بازار بورس کشور رومانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تخمین تأثیر فاکتور های مالی و غیر مالی بر روی عملکرد سود سرمایه، در بازار بورس کشور رومانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1003108
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
317 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه سهام داران در جهت انتخاب سهامی که بتواند بازگشت سرمایه ی بالایی را با کمترین ریسک قابل قبول بری آنها به همراه داشته باشد، توجه ویژه ای به فاکتور های تأثیر گذار بر روی کارائی بورس دارند. در این مقاله قصد داریم به تجزیه و تجلیلِ تأثیرِ بعضی از فاکتور های مالی بر روی عملکرد سود سرمایه بپردازیم. جمعیت هدفی که برای مطالعه ی خود انتخاب کرده ایم، شامل شرکت هایی بوده که سهام آنها در  سازمان مبادله ی سرمایه ی شهر بخاراست در بین سال های 2009 تا 2011 میلادی (از شهرهای رومانیایی) (BSE) ثبت شده است. نتایج پژوهشیِ ما، شامل یک مدل ANOCOVA بوده است که تأثیر قابل ملاحظه ای را بر روی بازگشت سرمایه ی حق صاحبان سهام داشته است.

1-مقدمه

امروزه با توجه به افزایش فرصت های سود آوری که در بازار های  مالی وجود دارد، وجود ریسک در بازار باعث شده تا مالکین و صاحبین سرمایه های مالی  برای اینکه بتوانند سرمایه گذاری سود آوری با کارائی بالا را انجام دهند، رو به استراتژی  ها، متد ها و تکنیک های جدیدی آوردند که ریسک بسیار پایینی دارند. در بین این نوع سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاران بیشتر تمایل به سرمایه گذاری در بازار های بورس را دارند، چرا که هم سودآوری بالایی برای آنها داشته و هم میتوانند در خصوص سهام خود به آسانی تصمیم گیری کنند.

از این رو، سرمایه گذاران باید کارائی شرکتی که بر روی آن سرمایه گذاری میکنند را بر حسب بازگشت سرمایه در نظر بگیرند، بدین معنا که سودی که در طی یک بازه ی زمانی نصیب آنها میشود را در نظر بگیرند...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید