Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ایجاد اطلاعات باز پیوند یافته اقتصادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ایجاد اطلاعات باز پیوند یافته اقتصادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Seventh International Workshop on Semantic and Social Media Adaptation and Personalization
سال انتشار
2012
کد محصول
1003122
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Efforts in integrating the basic economic functions under a common or compatible context could be accelerated by enabling semantic processing of the underlying data. We establish the basic flows among public budgeting, contracting and spending with business information and provide thenecessary ontological elements that would integrate them in economic Linked Open Data corpus

چکیده

تلاش در یکپارچه سازی عملیات اصلی اقتصادی تحت یک چارچوب مشترک یا سازگار می تواند با فعال کردن پردازش معنایی داده های اساسی سرعت یابد. ما جریان اساسی در بودجه ، قرارداد و هزینه عمومی با اطلاعات کسب و کار را  ایجاد میکنیم و عناصر هستی شناسی لازم را ارائه میکنیم که آنها را با مجموعه اطلاعات باز پیوند یافته اقتصادی یکپارچه خواهیم کرد .

1-مقدمه

ادغام عملیات اقتصادی در داخل و در میان اقتصاد  به عنوان یک محرک برای توسعه شناخته شده است. منطقه یورو و استراتژی برای بازار واحد اروپا [1] در میان ابتکاراتی هستند که مبتنی بر سازماندهی مجموعه ای از توابع اقتصادی مشترک یا سازگار با آن می باشند. به موازات، مجموعه ای از تلاش های مهم در حوزه باز کردن و ایجاد ارتباط بین داده های دولتی پدید آمده است (به عنوان مثال نگاه کنید به [2]). بخشی از این داده ها شامل داده های اقتصادی مانند بودجه و مخارج عمومی ، خواستار مناقصه، ثبت کسب و کار و صورتهای مالی هستند. سوال این است که چگونه ما می توانیم یک جریان دو طرفه بین تلاش برای اطلاعات باز پیوند یافته اقتصادی (LOD) و فرآیندهای اقتصادی یکپارچه ایجاد کنیم... 


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Linked Open Data
e-Procurement
public spending
semantic and social web

ثبت سفارش جدید