Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,628,000

عنوان مقاله فارسی

پردازش تصاویر دیجیتال MRI بیماری هانتینگتون

تعداد صفحات فارسی
28
کد محصول
1003314
قیمت بر حسب ریال
1,628,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Matlab
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



پردازش تصاویر دیجیتال MRI بیماری هانتینگتون

در این قسمت پروژه پردازش تصاویر دیجیتال با متلب برای دانشجویان رشته مهندسی برق و مهندسی پزشکی آماده شده است. گزارش کامل این پروژه پردازش تصاویر دیجیتال با متلب در قالب فایل Word پیوست شده است. کدهای متلب این پروژه پردازش تصاویر دیجیتال با متلب به همراه تصاویر دیجیتال لازم برای تست هم پیوست شده است.

 پردازش تصویر امروزه بیشتر به موضوع پردازش تصویر دیجیتال گفته می شود . این علم شاخه ای از دانش رایانه ای است که با پردازش سیگنال دیجیتال که نماینده تصاویر برداشته شده با دوربین دیجیتال یا پویش شده توسط پویش گر هستند سرو کار دارد .

پردازش تصویر دارای دو شاخه عمده بهبود تصاویر و بینایی ماشین است . بهبود تصاویر در بر گیرنده روش هایی چون استفاده از فیلتر محو کننده و افزایش تضاد برای بهتر کردن کیفیت دیداری تصاویر و اطمینان از نمایش درست آنها در محیط مقصد (مانند چاپگر یا نمایشگر رایانه) است ، در حالی که بینایی ماشین به روش هایی می پردازد که به کمک آنها می توان معنی و محتوای تصاویر را درک کرد تا از آنها دز کارهایی چون رباتیک و محور تصاویر استفاده شود.

پنج کاربرد عمده پردازش تصویر را می توان رباتیک ، سیستم ھای دفاعی ، مهندسی پزشکی ، کنترل صنعتی و گرافیک کامپیوتری عنوان کرد. در سیستم ھای رباتیک معمولا از پردازش تصویر برای ھدایت ربات و تشخیص اشیا استفاده می شود. در سیستم هاي دفاعی برای یافتن هدف و یا رهگيری یک ھدف متحرک پردازش تصویر یکی از قابل اعتمادترین روش ھای موجود می باشد. در مورد کاربردھای گرافیکی نیز یکی از معروفترین نرم افزارھای مبتنی بر پردازش تصویر فتوشاپ می باشد که ھمگی با کاربردھای این نرم افزار آشنا هستيم. تشخیص نوع بیماری نیز رایج ترین کاربرد پردازش تصاویر پزشکی است. در نھایت ، امروزه خطوط تولید صنعتی برای کنترل کیفیت محصولات تولید شده و ھمچنین کنترل حرکات خط تولید از سیستم ھای مبتنی بر   پردازش تصویر بهره جسته اند. چشم به عنوان یکی از حیاتی ترین حسگرھای انسان نقش بسزایی در زندگی ما دارد. امروزه با پیشرفت چشمگیری که در ساخت پردازنده ھا صورت گرفته است، این امکان نیز برای ما فراھم شده تا در ساخت روبات ھا و سیستم ھای کنترلی از دوربین به عنوان یک چشم مصنوعی استفاده کنیم.

فهرست مطالب این پروژه پردازش تصاویر دیجیتال با متلب به شرح زیر است:

چکیده

مقدمه

بیماری  هانتینگتون چیست ؟

توضیحات پردازش تصویر در متلب

نتیجه نهایی بعد از انجام پردازش بر روی تصاویر

نتیجه گیری

مراجع

متن کامل این پروژه پردازش تصاویر دیجیتال با متلب به همراه کدهای متلب را از همین صفحه دانلود نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید