Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی پروتکل های امنیتی RFID کم هزینه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی پروتکل های امنیتی RFID کم هزینه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cross Strait Quad-Regional Radio Science and Wireless Technology Conference
سال انتشار
2011
کد محصول
1003355
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
465 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Radio Frequency Identification (RFID) will become one of the most widely used devices in the near future, However, the major barrier that the RFID system is facing presently is the issue of security and cost. In this paper we reviewed the existing RFID security protocols and analyzed the flaw of these protocols. Then we discussed a theoretical model and method to design and analyze RFID protocols within the provable security framework

چکیده

شناسه فرکانس رادیویی (RFID) یکی از ابزار پرکاربرد در آینده ای نزدیک خواهد شد، به هر حال مانع اصلی که سیستم RFID در حال حاضر با آن مواجه است، موضوع امنیت و هزینه است. در این مقاله ما پروتکلهای امنیتی موجود RFID را مرور کرده ایم و عیب این پروتکلها را تحلیل نموده ایم. سپس یک مدل نظری و روشی برای طراحی و تحلیل پروتکلهای RFID در چهارچوب امنیتی قابل اثبات را مورد بحث قرار داده ایم.

1-مقدمه

تگ های RFID برای عملکرد کد محصول الکترونیکی (EPC) نسل آینده، به یکی از ابزار پرکاربرد در آینده ای نزدیک تبدیل می شوند. کاربرد RFID شامل 3 نقش اساسی است: 1. تگ، 2. قرائت کننده، و 3. پایگاه داده پشتیبان (یعنی سرویس دهنده). هر تگ شامل یک شناسه واحد است که اغلب شناسه تگ (TID) نامیده می شود. قرائت کننده برای پرس و جوی TID و ارسال آن به پایگاه داده پشتیبان به کار می رود. وقتی یک بار تگ معتبر شاخته شد، پایگاه داده پشتیبان اطلاعات محصولش را برای پردازش بیشتر جستجو می کند. تگهای RFID برطبق حالتهای منبع انرژی به سه نوع تقسیم بندی می شوند: فعال، نیمه فعال و غیرفعال که در جدول 1 نشان داده شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید