Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " پیش‌بینی و نوسانات درآمدی: تحلیل و شواهدی از انگلستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیش‌بینی و نوسانات درآمدی: تحلیل و شواهدی از انگلستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Finance & Accounting
سال انتشار
2014
کد محصول
1003364
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
629 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper confirms that US evidence of a negative relationship between earnings persistence and earnings volatility applies to UK firms over the period 1991–2010. Our analytical framework highlights the possibility that this result may reflect downward estimation bias in earnings persistence (and persistence of cash flow and accruals components of earnings) related to transitory earnings elements. Out-of-sample forecasts, based on models estimated for earnings volatility quartiles, suggest significant improvement in earnings forecasts for lower volatility firms. The results also suggest that the negative association between earnings persistence and volatility may be due to both estimation bias and variation in core earnings persistence

چکیده

این مقاله، مطابق با شواهد کشور امریکا از ارتباط منفی میان ثبات و نوسانات درآمدی در شرکت‌های انگلیسی در طی سال‌های 2010-1991است. چارچوب تحلیلی ما بر این امکان تاکید می‌کند که این نتیجه ممکن است انعکاس دهنده اریب تخمین در ثبات درآمدی (و ثبات جریان نقدی و اقلام افزودنی درآمد) مرتبط با عناصر درآمد موقتی باشد. پیش‌بینی‌های خارج از نمونه که مبتنی بر مدل‌های برآوردشده برای چارک‌های نوسانات درآمدی است، بهبود معناداری را در پیش‌بینی درآمد برای شرکت‌های با نوسانات کمتر نشان می‌دهد. همچنین، نتایج نشان می‌دهد که رابطه منفی بین نوسانات و ثبات درآمد، هم می‌تواند به سبب اریب تخمین‌ و هم اختلاف در ثبات درآمد واقعی باشد.

1-مقدمه

نقش نوسانات درآمدی در پیش‌بینی درامد، به عنوان مسئله‌ای مهم در پژوهش‌های حسابداری مالی، در مطالعه‌ تجربی دیچو و تانگ (2009) مورد تاکید قرار گرفته است. مطالعه آنان که مبتنی بر داده های کشور امریکا است، رابطه منفی میان ثبات درآمد با نوسانات درآمد را نشان می دهد. آنان بیان نمودند که یافته‌های آنان با نتایج مطالعه پیشین که توسط گراهام و همکارانش (2005) درباره باورهای اجرایی در زمینه ارتباط منفی قابلیت پیش‌بینی درآمد با ثبات درامد انجام شده است، سازگار است و عقیده دارد که این نتایج ممکن است در پژوهش‌های آتی با استفاده از سایر نمونه‌ها و تعاریف متغیرهای دیگر، بسط داده شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




earnings volatility
persistence
core and transitory earnings
earnings prediction and forecasting

ثبت سفارش جدید