Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " واکنش سرمایه‌گذاران به اجرای ساختارهای نظارت مشارکتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
واکنش سرمایه‌گذاران به اجرای ساختارهای نظارت مشارکتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Open Journal of Accounting
سال انتشار
2014
کد محصول
1003367
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
139 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The study investigates the impact of corporate governance on investor reaction. This is the first study till date that addresses this gap in literature. The design of the study comprises of corporate governance, investor reac-tion. Data was taken from 125 non-financial sector of Pakistani companies listed at KSE for the period of 2005-2010. Data was extracted from balance sheet analysis (SBP report), KSE website and annual reports of companies. Correlation (individual and composite) and linear regression tests were applied to validate the out-comes. The results confirm that there is no impact of corporate governance on investor reaction and relationship between them is negative. This implies the inefficiency of financial market where noise trades create sentiment

چکیده

این مطالعه تاثیر نظارت مشارکتی را بر واکنش سرمایه‌گذار بررسی می‌کند. این نخستین مطالعه تا امروز است که به این خلاء در ادبیات تحقیق می‌پردازد. طراحی مطالعه شامل نظارت مشارکتی و واکنش سرمایه‌گذار می‌باشد. داده‌ها از 125 بخش غیرمالی از شرکت‌های پاکستانی فهرست‌شده در KSE برای دوره 2005 تا 2010 به دست آمدند. داده‌ها از تحلیل ترازنامه (گزارش SBP)، وب سایت KSE و گزارش‌های سالانه شرکت‌ها به دست آمدند. آزمایش‌های رگرسیون خطی و همبستگی (فردی و ترکیبی) برای اعتبارسنجی خروجی‌ها به کار گرفته شدند. نتایج تایید می‌کنند که نظارت مشارکتی بر واکنش سرمایه‌گذار هیچ تاثیری ندارد و ارتباط بین آن‌ها منفی است. این حاکی از کارایی بازارهای مالی است که در آن معامله‌گران بی‌منطق و دردسرساز بازار را آشفته می‌سازند.

1-مقدمه

نظارت مشارکتی عنصر مهمی برای سودمندی و رشد شرکت‌ها از طریق دستیابی به کارایی تخصیصی است، به طوری که بودجه‌های نادری به پروژه‌های سرمایه‌گذاری با بازدهی‌های بالاتر تخصیص داده شدند. عموما، چنانچه پروژه‌های سرمایه‌گذاری بازدهی بالاتری را در مقایسه با هزینه سرمایه ارائه کنند، بهره‌وری به دست می‌آید. ساختار نظارت مشارکتی از سهامداران و سایر ذینفعان به ویژه سرمایه‌گذاران محافظت می‌نماید. نظارت درست به افزایش قیمت‌های سهام کمک می‌نماید تا سرمایه بیشتری حاصل شود. همچنین سرمایه‌گذاران بین‌المللی را قادر می‌سازد تا پول قرض دهند و در شرکت‌های داخلی سهام خریداری نمایند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Corporate Governance
Investor Reaction
Emerging Market

ثبت سفارش جدید